گزارش سایت انگلیسی از برنامه استیون جرارد برای تقویت رنجرز با میلاد محمدی

استیون جرارد، سرمربی مطرح گلاسکو رنجرز به دنبال تقویت تیمش با جذب میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی است.

گزارش سایت انگلیسی از برنامه استیون جرارد برای تقویت رنجرز با میلاد محمدی
کد خبر: 243641
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سایت انگلیسی HITC در مطلبی با عنوان «گلاسکور رنجرز نمی‌تواند به سلتیک در رقابت برای جذب میلاد محمدی اجازه پیروزی بدهد» می‌نویسد: باشگاه گلاسکو رنجرز از تابستان گذشته مهیای انتقال میلاد محمدی از تیم احمد گروژنی به ارزش 2 میلیون پوند بوده زیرا استیون جرارد (سرمربی) به دنبال تقویت تیمش است. این باشگاه باید در نقل‌وانتقالات ماه ژانویه حرکت جدی برای انتقال بازیکن 25 ساله ایرانی به لیگ برتر اسکاتلند انجام دهد زیرا رقبایش سخت در تلاش هستند میلاد محمدی را به خدمت بگیرند.

بر اساس این گزارش، از چند روز گذشته اخباری درباره تمایل باشگاه سلتیک برای عقد قرارداد با میلاد محمدی منتشر شدند و باشگاه واتفورد نیز این ملی‌پوش ایرانی را زیر نظر دارد. بازیکنی که قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه تابستان سال آینده میلادی خاتمه خواهد یافت.

باشگاه گلاسکو رنجرز گزینه‌های زیادی برای جناح چپ دفاعی خود دارد اما نمی‌تواند فرصت جذب میلاد محمدی به عنوان یک بازیکن آزاد را از دست بدهد. میلاد محمدی می‌تواند در ماه ژانویه یک هدف عالی برای رنجرز باشد که در آن این بازیکن پیشنهادهای بیشتری نیز دریافت خواهد کرد. این می‌تواند یک قرارداد ایده‌آل برای رنجرز با توجه به رقابت در چهار رقابت باشگاهی از جمله اروپا باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها