کد خبر: 243663
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

مهرداد لاهوتی،‌ عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی

آمریکا در جهان تنها مانده است

مهرداد لاهوتی،‌ عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با تاکید بر این که برنده میدان تحریم مانند گذشته ایران است، گفت: آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگر در جهان تنها مانده و متحدان واشنگتن نیز این کشور را همراهی نمی کنند.

آمریکا در جهان تنها مانده است
کد خبر: 243663
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی،‌ عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی درباره دوره جدید تحریم های آمریکا، بیان کرد: در گذشته هم تحریم های شورای امنیت و هم تحریم های آمریکا را داشتیم اما در این دور از تحریم ها، تحریم های شورای امنیت را نداریم فقط یکجانبه آمریکایی ها است.


نماینده لنگرود اضافه کرد: البته آمریکایی ها با خوی استکباری و نفوذی که در بسیاری از شرکت های بزرگ جهان دارند تلاش می کنند که اهداف خود در تحریم را محقق کنند اما مردم و مسئولان جمهوری اسلامی همانند دوره های گذشته ایستاده اند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها روی تحریم ها و 13 آبان تبلیغ فراوان انجام دادند، اما مردم بدانند آنها قبل از این هرچه می توانستند انجام داده اند. البته ما نیز باید تدبیر و برنامه ریزی کنیم.


لاهوتی افزود: باید از تجربه های گذشته در زمینه تحریم های به طورکامل استفاده کنیم و وحدت و همدلی به ویژه در بخش اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


این نماینده در مجلس دهم ادامه داد: امروز باید رویه و کلام واحدی داشته باشیم و هرجا که اختلاف نظری داریم، فصل الخطاب ما رهبری باشد.


وی در ادامه گفت: ملت در 8 سال دفاع مقدس نظام و انقلاب را همراهی کردند، بنابراین در زمان حاضر هم به نوعی جنگ است و کمتر از آن جنگ 8 ساله نبوده و بلکه هم بالاتر است، حتما همراهی خواهند کرد و با مدیریتی که خواهیم داشت از تحریم ها عبور خواهیم کرد.


لاهوتی با بیان این که با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و جهانی مانند گذشته برنده میدان ایران است، گفت: امیدواریم ترامپ از توهم بیرون آمده و حقایق جامعه جهانی را درک کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها