11/21/2018
چهارشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ارتباط غیرحضوری بازنشستگان با مرکز خدمات رفاهی
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خبر داد:

ارتباط غیرحضوری بازنشستگان با مرکز خدمات رفاهی

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از رونمایی اپلیکیشن (نمایه مبتنی بر تلفن همراه) مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

اعتمادآنلاین| سید مهدی قاسمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از اپلیکیشن مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگان تهران، گفت: بازنشستگان شهرداری تهران با نصب این نمایه از طریق تلفن همراه خود می توانند با مرکز خدمات رفاهی ارتباط مستقیم برقرار کنند و درخواست های خود را بدون مراجعه حضوری پیگیری کنند.

 

وی افزود: این اپلیکیشن امکان خدمت رسانی برروی سیستم های عامل Android و IOS را دارا است و بازنشستگان شهرداری تهران می توانند با نصب این برنامه درخواست وام، درخواست تعویض دفترچه بیمه، صدور کارت رفاهی، تغییر اطلاعات فردی، رویت فیش حقوقی، صدور گواهی و معرفی نامه، درخواست بیمه فرزندان ذکور، ثبت گواهی اشتغال به تحصیل خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

قاسمی ادامه داد: این اپلیکیشن، امکان خدمت رسانی به 38 هزار نفر کاربر را به صورت همزمان دارا است و 50 درصد خدمات دریافتی را از طریق این نمایه دریافت می کنند.

 

به گفته وی، با راه اندازی این نمایه 30 درصد از مراجعات حضوری بازنشستگان به این مرکز کاهش خواهد یافت.

 

رئیس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما از بازنشستگان همیشه به صورت حضوری پذیرایی می‌کنیم اما هدف ما از راه‌اندازی این سامانه این است که روشی دیگر به خدمات تحت پوشش سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اضافه شود .

 

منبع: مهر

موضوعات مرتبط
دیدگاه ها