کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران:

تفکر لیبرال دین را از سیاست جدا می‌خواهد/ تفکر انقلابی و پیروی از ولایت فقیه عامل رشد و شکوفایی کشور است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز نه تنها از توان دفاعی و موشکی بالایی برخوردار هستیم، که کشوری ایمن از هر گونه تعدی و تجاوز داریم.

تفکر لیبرال دین را از سیاست جدا می‌خواهد/ تفکر انقلابی و پیروی از ولایت فقیه عامل رشد و شکوفایی کشور است
کد خبر: 243702
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله کاظم صدیقی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) که در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهریار برگزار شد، طی سخنانی به پیاده‌روی عاشقان و ارادتمندان امام هشتم به سمت حرم ثامن‌الحجج(ع) اشاره کرد و گفت: این اقدام فرهنگی، تداوم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است که باید در کشور تقویت شود.

وی با بیان این که امام رضا(ع) هم جلال‌الله و هم جمال‌الله بودند، ادامه داد: این امام بزرگوار در میان دیگر انبیا و امامان شاخص آن‌چنان درخشیدند که مظهر رضای الهی ‌شدند، تقوای امام هشتم مثال زدنی است و تنها تقوا است، که ملاک رفتاری میان انسان‌ها است.

امام جمعه موقت تهران ضمن رد تفکر لیبرالی گفت: این تفکر دین را از سیاست جدا می‌داند،‌ در اوایل پیروزی انقلاب شورشی‌ها و تجزیه‌طلب‌ها دست به هر اقدامی زدند تا انقلاب را به شکست بکشانند.

صدیقی با بیان این که حرکت مردم پشت ولایت فقیه تفکرات و خواسته‌های لیبرال ها را به شکست کشاند، تاکید کرد: این جوانان انقلابی و مردم مومن بودند، که در ادامه راه و در جریان دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادند و امروز نیز با همین تفکر و به برکت وجود امام رضا(ع) از مشکلات پیش‌روی کشور عبور می ‌کنیم.

وی تداوم موفقیت های کشور و انقلاب اسلامی در دوره 40 ساله را به برکت ولایت فقیه و خون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز نه تنها از توان دفاعی و موشکی بالایی برخوردار هستیم، که کشوری ایمن از هر گونه تعدی و تجاوز داریم.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما با توان دفاعی و ایمانی خود همچون شهید حججی‌ها، روحانیون و سرداران شهید همچون همدانی‌ها و جان بر کفانی چون سردار سلیمانی‌ها توانستیم شاخ آمریکا و اروپا را که با پول سعودی پروار شده بودند بشکنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها