کد خبر: 243827
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۴:۰۰
| |

با اولین نمایش رسمی انجام شد؛

رونمایی از پوستر جدید «بچه‌خور»/ شنبه، آغاز اکران در پردیس ملت

با اولین نمایش رسمی «بچه‌خور»، از پوستر جدید این فیلم رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جدید «بچه‌خور»/ شنبه، آغاز اکران در پردیس ملت
کد خبر: 243827
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۲:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «بچه‌خور» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس ملت روی پرده خواهد رفت تا اولین نمایش رسمی خود را در قالب این فستیوال تجربه کند.

فیلم «بچه‌خور» روزهای شنبه 19 آبان ساعت 13 در سالن شماره چهار و دوشنبه 21 آبان ساعت 22 در سالن شماره دو پردیس ملت به نمایش درمی‌آید.

«بچه‌خور» به مسائل و مضامین اجتماعی به ویژه کودکان کار و کودکان بدسرپرست می‌پردازد. از بازیگران این فیلم به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی می‌توان به بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی و علی بحری اشاره کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ کس عشق کودکانه را جدی نمی‌گیرد اما هیچ چیز زیباتر و قدرتمندتر از عشقی کودکانه نیست.

بچه‌خور

از عوامل اصلی «بچه‌خور» که همزمان با اولین نمایش رسمی آن از پوسترش با طراحی علی باقری نیز رونمایی شده می‌توان به آبان عسکری و محمد کارت (نویسنده)، هادی بهروز (مدیر فیلمبرداری)، اسماعیل علیزاده (تدوینگر)، سعید حسنلو (لباس)، مهدی صالح‌کرمانی (مدیر صدابرداری)، عظیم فراین (طراح چهره‌پردازی)، محمد فراهانی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان) و... اشاره کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها