کد خبر: 243966
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

امیر حسین ولیوند‌، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

جزئیات همایش ملی واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی

امیرحسین ولیوند، امیر حسین ولیوند‌، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با تشریح جزئیات همایش ملی واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی، گفت: در شرایطی که مورد تهدید دشمن قرار داریم، بحث توجه به تهدیدات نوپدید دفاعی، اهمیت دارد.

جزئیات همایش ملی واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی
کد خبر: 243966
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرحسین ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در نشست خبری که صبح امروز برای تشریح نحوه برگزاری نخستین «همایش ملی واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی» برگزار شد، بیان کرد: شناخت تهدید و توجه به جهان اطراف موضوع قابل توجه است؛ در سال هایی که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است، باید به تهدید و مقوله امنیت توجه شود.

وی افزود: در شرایطی که بیشتر مورد تهدید دشمن قرار داریم، بحث توجه به تهدیدات نوپدید دفاعی، اهمیت دارد؛ به همین دلیل، از کارشناسان مختلف برای بحث و تبادل نظر در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی دعوت کرده ایم؛ این همایش، نقطه اتصالی برای حوزه های مختلف است.

امیر ولیوند گفت: از سال گذشته تا امروز، حدود 600 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده است. این همایش می‌تواند به سازمان های مختلف به ویژه نیروهای مسلح برای شناخت تهدیدات نوپدید دفاعی کمک کنند.

وی تصریح کرد: اهداف این همایش، ارتقای معرفت شناسی در سطح ملی و گفتمان سازی و هم افزایی بین مراکز علمی در شناخت دقیق تهدیدات نوپدید حوزه دفاعی و نظامی است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: ملت ما نشان داده که مرد روز های سخت است؛ تهدیدات بر عظم و اراده مردم تاثیر گذار نیست.

امیر ولیوند با اشاره به زمان برگزاری همایش گفت: نخستین همایش ملی واکاوی تهدیدات نوپدید دفاعی نظامی روز دوشنبه 21 آبان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با محورهای چیستی و چرایی تهدید، تهدیدات در حوزه نظامی، سایبر و جنگال، تهدیدات در حوزه های فناوری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ، زیست محیطی و تحریم ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام دانشگاه ها نیروهای مسلح و بسیاری از دانشگاه ها و پژوهشگاه های غیر نظامی در برگزاری این همایش همکاری دارند. همچنین نمایشگاه و کارگاه جانبی از روز یکشنبه 20 آبان در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برپا می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها