حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری

شریعتمداری گفت خود کاشف تخلفات بوده است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری درباره انتشار خبر نامه یکی از دستگاه‌های امنیتی به نمایندگان مجلس در روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت گفت: آقای شریعتمداری در این زمینه توضیح دادند که خودشان کاشف تخلفات بودند و در دوره‌ای که ایشان بودند در این زمینه تخلفی رخ نداده است.

شریعتمداری گفت خود کاشف تخلفات بوده است
کد خبر: 243978
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره نامه یکی از نهادهای امنیتی در روز رای اعتماد نمایندگان مجلس به محمد شریعتمداری مبنی بر تبرئه وی از تخلفات ثبت سفارشات خودرو توضیح داد که آقای شریعتمداری در این زمینه توضیح دادند که خودشان کاشف تخلفات بودند و در دوره‌ای که ایشان بودند در این زمینه تخلفی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کار به سوالی که نمایندگان در این زمینه داشتند در روز رای اعتماد پاسخ دادند،‌ افزود:‌ ایشان با پاسخ‌های خود نمایندگان را در این باره قانع کردند که مسائل مطرح شده مربوط به دوره ایشان نبوده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: وقتی آقای شریعتمداری موضوع را متوجه شدند به نهادهای نظارتی اعلام کرد و به هرحال ممکن است در مسیر صحبت‌هایش به نامه‌ای از دستگاه نظارتی نیز اشاره کرده باشد.

براساس این گزارش؛ گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره توقف ثبت سفارش خودرو در جلسه روز 14 آبان قوه مقننه قرائت و با رای موافق نمایندگان برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شد.

در این گزارش کمیسیون صنایع و کمیسیون حمایت از تولید ملی وجود تخلفات در ثبت سفارش خودرو از دستگاه‌های مربوط را محرز دانسته بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها