فرمانده ناجا:

دستگاه قضا با عاملان شهادت همکاران ما به شدت برخورد کند

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل هر گونه بی نظمی و اخلال گری و می‌ایستد البته از دستگاه قضائی که همیشه همراه ما بوده، درخواست داریم با عاملانی که موجب شهادت همکاران ما می شوند به شدت برخورد کنند.

دستگاه قضا با عاملان شهادت همکاران ما به شدت برخورد کند
کد خبر: 243985
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمود رفیعی، اظهار کرد: نیروی انتظامی تا کنون 5 هزار شهید در راه مبارزه با سوداگران مرگ و امنیت کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از 8 هزار شهید این نیرو نیز در سال های دفاع مقدس به فیض شهادت نایل آمده اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به لطف خدا توانسته دستاوردهای مناسبی کسب کند، گفت: ناجا در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اشرار و گروه های ضد انقلاب در مرزها، شهرها و جاده ها موفق به ارتقای نظم و امنیت و مقابله با مخلان آرامش جامعه شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به جانفشانی کارکنان پلیس و شهادت آنها در این راه، بیان کرد: ماموران پلیسی که در راه حفظ امنیت کشور، جان خود را فدا می کنند، از بهترین نیروهای ما هستند که از دست دادن شان موجب محروم شدن کشور از توانایی و رشادت های آنان می شود.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم و پاسداری از ارزش های اسلامی آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل هر گونه بی نظمی، اخلال گری و نیز تجاوز به حقوق مردم می ایستد البته از دستگاه محترم قضائی که همیشه همراه ما بوده، درخواست داریم با عاملانی که موجب شهادت همکاران ما می شوند به شدت برخورد کنند؛ البته دادستان محترم و مسئولان قضائی کشور قول هایی در این زمینه داده اند.

فرمانده ناجا با اشاره به دستگیری قاتلان شهید محمود رفیعی، اعلام کرد: با سرعت عملی که همکاران ما در دستگیری این افراد از خود نشان دادند، امیدواریم حکم قضائی آنان به سرعت صادر شود تا موجبات دلخوشی همکاران و خانواده این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور اصفهان را فراهم آید.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت مثال زدنی کشور را مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: آزادی، آرامش و نظم حاکم بر جامعه همه مرهون خون پاک شهداست و امیدواریم بتوانیم راه شهدای عزیز را که همواره برای امنیت کشور و دفاع از حریم ولایت قدم برداشته اند ادامه دهیم و پیوسته در خدمت مردم سربلند باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها