کد خبر: 244081
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

واکنش محمد موسوی به حواشی لیگ والیبال

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال پیام خراسان گفت: حدود 45 دقیقه بازی متوقف شد و در این بین تماشاگران موبایل‌ها خود را می‌آوردند تا داور بتواند صحنه مورد نظرش را ببیند و نظر بدهد. ما این صحنه‌ها را باور نمی‌کردیم و وسط زمین نشسته و فقط می‌خندیدیم!

واکنش محمد موسوی به حواشی لیگ والیبال
کد خبر: 244081
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد موسوی درمورد حاشیه‌های دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و پیام خراسان در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم که حق مطلب ادا شود. فکر می‌کنم بازی از دست داور خارج شده بود، چون داوران خط بسیار مغرضانه پرچم می‌زدند و با توجه به جوی که وجود داشت داور هم جرات نداشت نظر آنها را رد کند.

وی ادامه داد: من کاویان، داور این مسابقه را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم داوری نیست که بخواهد مغرضانه سوت بزند. داوران خط چندین بار خطاهای سر دفاع، داخل و بیرون بودن توپ و ... را به اشتباه پرچم زدند و همه ما را کلافه کرده بودند. داوران معمولاً در چنین موارد اگر خودشان صحنه را دیده باشند نظر داوران خط را رد کرده و نظر خودشان را اعلام می‌کنند، اما در بازی ما داور دستور تکرار می‌داد؛ کاری که چندان در والیبال دنیا عرف نیست، چون یا داور صحنه را دیده که نظر خودش را می‌دهد یا ندیده و به نظر داوران خط اعتماد می‌کند.

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال پیام خراسان گفت: بازی می‌توانست با نتیجه 3 بر یک به سود ما تمام شود، اما بازهم شاهکار داوران خط موجب شد کار به ست پنجم برسد. زمانی که بازی در ست پنجم متوقف شد، چند نفر از مسئولان تیم پریدند وسط زمین و مربی آنها دور زمین می‌دوید! حدود 45 دقیقه بازی متوقف شد و در این بین تماشاگران موبایل‌ها خود را می‌آوردند تا داور بتواند صحنه مورد نظرش را ببیند و نظر بدهد. ما این صحنه‌ها را باور نمی‌کردیم و وسط زمین نشسته و فقط می‌خندیدیم!

موسوی عنوان کرد: به حاتمی، ناظر بازی گفتم که از داور بخواهد تا زودتر تکلیف مسابقه را مشخص کند که او هم این کار را کرد. زمانی که حاتمی درخواستش را اعلام کرد، داور از سکوی خود پایین آمد و به سراغ دوربین‌های صداوسیما رفت تا از آنجا بتواند صحنه را دیده و اعلام نظر کند! بعد از 45 دقیقه دستور به تکرار آن امتیاز داد. شانس آوردیم تماشاگران زیادی به سالن نیامده بودند، هرچند که برخی از تماشاگرنماها هم از همان ابتدای مسابقه شعارهایی علیه ما سر دادند.

وی درمورد اینکه در پایان بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، تصریح کرد: زمانی که من مشغول صحبت با داور بودم یک فرد سن‌دار به سمت من حمله کرد که از عوامل تیم شهرداری ارومیه بود. زمانی که با این صحنه روبرو شدم هیچ واکنشی نداشتم و فکر می‌کنم فیلم این صحنه هم موجود باشد. او هر کاری که دلش خواست کرد؛ فحش داد، رفتار زننده‌ای داشت و در نهایت مرا هم هل داد. من هم چون او را می‌شناختم صبر کردم تا پایان بازی شکایت نامه‌ای نوشتم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها