کد خبر: 244087
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۳:۵۳:۰۰
| |

وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند عنوان کرد:

زعفران، محصول استراتژیک استان خراسان جنوبی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: زعفران، محصول استراتژیک استان خراسان جنوبی است و این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای تولید، برداشت و صنعت فن آوری، بسته‌بندی و برندسازی محصول زعفران دارد.

زعفران، محصول استراتژیک استان خراسان جنوبی
کد خبر: 244087
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۳:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه تروند زعفران قاین اظهار داشت: زعفران یکی از محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی است و شرکت تروند زعفران گام‌های خوبی برای توسعه و پیشرفت برداشت و فن‌آوری زعفران برداشته است. خراسان جنوبی ظرفیت و پتانسیل خوبی برای تولید، برداشت و صنعت فن آوری، بسته‌بندی و برندسازی محصول زعفران دارد.

وی با بیان اینکه شرکت تروند زعفران توانسته است با کیفیت و برندسازی مطلوب از کشور بلژیک سفارش خوبی دریافت کند، افزود: با توجه به اینکه تولیدات این شرکت هنوز برای اکثر مردم ناشناخته است مسئولان باید با همکاری نمایندگان مجلس در راستای معرفی و بازاریابی محصولات این شرکت بیشتر تلاش کنند.

مدیر عامل شرکت تروند زعفران و رئیس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی نیز در این بازدید اظهار داشت: شرکت تروند زعفران سالانه سه تن زعفران صادر می‌کند. کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از مشکلات اصلی این شرکت است که امیدواریم دولت با حمایت‌های خود از شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها