کد خبر: 244119
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۶:۳۳:۰۰
| |

اعلام آمادگی وزیر کشور برای معرفی استانداران جدید

وزیرکشور از بررسی شرایط اقتصادی و نقش استان ها برای استمرار و ارتقاء شرایط بهبود کسب و کار و معیشت مردم در نشست مشترک استانداران سراسر کشور و تیم اقتصادی دولت خبر داد.

اعلام آمادگی وزیر کشور برای معرفی استانداران جدید
کد خبر: 244119
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۶:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش استانداران که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروز جلسه ای با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها داشتیم و در این جلسه تحلیل شرایط اقتصادی و نوع همکاریها، توانمندی ها و ظرفیتهایی که استان ها می توانند در این شرایط کشور داشته باشند و به کار بگیرند، بررسی شد.

وی افزود: از این جهت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آوردیم که شرایط را توضیح داده و خواسته ها و توقعات خود را بگویند و همینطور استانداران نیز نظرات و مشکلات و مسائلی که روبرو هستند و پیشنهاداتی که برای فعال کردن ظرفیت استانها داشتند، مطرح کردند و الحمدلله جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وزیر کشور ادامه داد: 14نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند که به نوعی برای ما سخت بود که با این افراد امروز در این جلسه خداحافظی کنیم. چون دراین 5 سال انصافا زحمات زیادی کشیدند، تلاش کردند و با وزارت کشور همراهی کردند. به هرحال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کرده ایم و آماده ایم تا یکشنبه تعدادی از استانداران جدید را به دولت معرفی کنیم اگر هم نتوانستیم در زمان مقرر تمام استانداران را تعیین کنیم، سرپرست انتخاب خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها