کد خبر: 244130
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۷:۰۳:۰۰
| |

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تحریم‌های دشمن تاثیری بر توانمندی‌های نیروهای نظامی نداشته است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم‌های اخیر دشمن هیچ تاثیری بر توانمندی‌های نیروهای نظامی خصوصا نیروی هوایی نداشته است.

تحریم‌های دشمن تاثیری بر توانمندی‌های نیروهای نظامی نداشته است
کد خبر: 244130
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹ ۱۷:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: فعالیت نیروی هوایی در شرق کشور افزایش داشته است.

وی گفت: نیروهای هوایی به دلیل تحرکات زیاد باید در پایگاه‌های مستقر مناطق وسیعی را پوشش دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی از نیروهای زمینی و تامین امنیت در کشور یکی از اولویت‌های نیروهای هوایی دانست و افزود: نیروهای مسلح وظیفه تامین امنیت مردم را بر عهده دارند و نیروی هوایی نیز یکی از نیروهای پشتیبان است که با امام راحل بیعت کردند.

نصیرزاده تصریح کرد: نیروی هوایی در شش ماه نخست جنگ موفق شد به تنهایی در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند و خنثی کردن تمام تهدیدات دشمنان یکی از دستاوردهای نیروی هوایی در جنگ تحمیلی بود.

وی ادامه داد: نیروی هوایی مانند سایر نیروهای مسلح کشور در تمام صحنه‌ها و رویدادها حضور فعالی دارد و خدمت خالصانه به مردم را وظیفه اصلی نیروهای نظامی می‌دانیم و در هر جایی که مستقر باشیم نیز هدفی جز خدمت به مردم نداریم.

فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در طول چهل سال انقلاب اسلامی همواره در تحریم قرار داشته و هیچ چشمی به بیگانگان ندارد.

نصیرزاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان برای ما برکت داشته است؛ چراکه سبب شده به توانمندی‌های بسیاری دست یابیم، یادآور شد: یک فروند هواپیما به نام کوثر به پرواز درآمده و به ناوگان هوایی پیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی حوزه‌های کاری بسیاری وسیعی دارد و براساس تهدیدات دشمنان نیز آمایش سرزمینی شکل گرفته است .

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها