محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس :

مجلس منتظر لایحه افزایش حقوق معلمان و کارگران است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به شرایط موجود حاکم بر بازار و پایین آمدن قدرت خرید مردم به ویژه حقوق بگیران ، مجلس منتظر ارایه لایحه افزایش حقوق اقشار حقوق بگیر جامعه بخصوص معلمان و کارگران از سوی دولت است .

مجلس منتظر لایحه افزایش حقوق معلمان و کارگران است
کد خبر: 244372
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی زاهدی گفت: دغدغه معلمان از یک سو به صورت خاص و حقوق بگیران کل کشور نیز از سوی دیگر مساله ای پیچیده شده است به گونه ای که بخشی از مردم حقوقشان به اندازه ای است که فقط می توانند سرپا بایستند و اغلب کارمندان و کارگران اعم از رسمی و شرکتی و قراردادی دچار مشکل شده اند که باید در این باره تدبیری اندیشیده شود.


وی تصریح کرد: دولت با رایزنی های انجام شده برای فرهنگیان و معلمان موضوع رتبه بندی فرهنگیان را در قالب لایحه ای به صورت خاص در دستور کار قرار داده که بر مبنای آن افزایش حقوق این قشر از جامعه را خواهیم داشت .


زاهدی با اشاره به اینکه این لایحه باید به مجلس بیاید و با یک وسعت نظر بررسی شود اظهار داشت : اگر لایحه خالی از ایراد باشد لحاظ خواهد شد و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد اصلاحات را انجام خواهیم داد.


وی با تاکید بر اینکه تلاش مجلس برای حل مشکلات عموم مردم است اظهار داشت : با توجه به جایگاه و منزلت معلم ، تقویت معیشت معلم نیز در این رتبه بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ،آموزش و پرورش را زیربنای توسعه کشور دانست و گفت: اگر آموزش و پرورش روی ریل درستی قرار بگیرد و با سرعت مطمئنه حرکت کند، نظام ما سریع‌تر به سرمنزل مقصود و اهداف تعیین شده اش خواهد رسید.


چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان از 19 تا 24 آبان در مجتمع نمایشگاهی جنوب شرق کرمان برپا است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها