هوای تهران در وضعیت سالم قرار گرفت

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش آلاینده‌های هوا در تهران تا فردا (22 آبان) از کاهش محسوس دمای هوای پایتخت خبر داد.

هوای تهران در وضعیت سالم قرار گرفت
کد خبر: 244436
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (21 آبان) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات به‌ویژه صبحگاه بارندگی و وزش باد موثر به بزرگی3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: این شرایط جوی طی فردا (22 آبان) کم وبیش ادامه دارد و برای برخی ساعات بارش باران و وزش باد به بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط سالم است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا فردا (22 آبان) ازغلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق کاسته و شرایط کیفیت هوای مطلوب‌تری برقرار شود.

به گفته شهبازی همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 84 در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین 65 در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها