کد خبر: 244539
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

گفت‌وگوی ویدئویی اعتمادآنلاین با کارگردانان فیلم کوتاه؛

دغدغه‌های سازندگان فیلم کوتاه چیست؟

بهزاد خداویسی بازیگر و کارگردان گفت: « سالهای زیادی است که در حوزه هنر فعالیت می‌کنم. این سالها در سینما، تلویزیون و حوزه‌های دیگر فعالیت داشته‌ام. اما فیلم کوتاه و حضور در جشنواره فیلم کوتاه برایم رنگ و بوی دیگری دارد»

حجم ویدیو: 9.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02 دانلود ویدیو
کد خبر: 244539
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه به پایان رسید. در حاشیه این جشنواره تعدادی از فیلمسازان گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین داشتند.

بهزاد خداویسی بازیگر و کارگردان گفت: « سالهای زیادی است که در حوزه هنر فعالیت می‌کنم. این سالها در سینما، تلویزیون و حوزه‌های دیگر فعالیت داشته‌ام. اما فیلم کوتاه و حضور در این رویداد برایم رنگ و بوی دیگری دارد. هنوز بعد از این همه سال با افتخار فیلم به جشنواره کوتاه می‌دهم.»

محمد کارت کارگردان فیلم «بچه خور» گفت: « بچه ‌های فیلم کوتاه امروز دسترسی خوبی از لحاظ تکنیکی و فنی به ابزار‌های روز سینما دارند. اتفاقا در تنوع ژانر و انتخاب سوژه نیز جسارت مثال‌زدنی در فیلمسازان جوان دیده ‌می‌شود. تفاوت‌های عمده ای بین بخش بین‌الملل و ملی دیده می‌شود که بعضا تماشاگران در انتخاب‌هایشان دچار تردید می‌شوند.

محمد حمزه‌ای کرگردان سینما هم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: « فیلمسازان کوتاه شانس بزرگی را در سر راه خود می‌بینند و آن هم این است که می‌توانند بدون محدودیت‌‌‌های موجود فیلم بسازند و به ژانری که علاقه دارند پرداخت داشته باشند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها