اداره کل هواشناسی استان تهران هشدار داد:

مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای با پیش بینی بارش باران و برف و مه در ارتفاعات در 2 روز آینده به شهروندان توصیه کرد: مردم از توقف کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و مسافران نیز برای عبور از جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
کد خبر: 244542
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش روز دوشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان طی 2 روز آینده نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و مه خواهد بود.


کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب (10 و 15)، ( 8 و 14) و (9 و 14) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.


اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین در این اطلاعیه اعلام کرد که سامانه بارشی فعال در استان تهران تا پایان هفته کم و بیش در بعضی ساعات منجر به بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و مه می گردد.


براساس این گزارش، ورامین با 20 درجه و فیروزکوه-امین آباد با منفی 2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها