کد خبر: 244576
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ 21 آبان‌ماه 1397

برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا چهره‌های مطرحی چون اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی مسئولان فوتبال جهان و آسیا به ورزشگاه آزادی آمدند اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران غایب بود. موضوعی که باعث بروز حواشی جدید در فوتبال ایران شد.

حجم ویدیو: 9.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51 دانلود ویدیو
کد خبر: 244576
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی بنی تمیم به‌عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انتخاب شد. حالا بنی تمیم در حکمی غلامرضا محمدی را به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب کرده است. در حکم بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی برای غلامرضا محمدی آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی درزمینه قهرمانی و مربیگری و با توجه به تأیید شورای فنی تیم‌های ملی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌سالان منصوب می‌شوید.

امیدوارم با بهره‌گیری از نظرات تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدال‌آوران و مربیان سازنده کشتی کشور، در پیشبرد امور مربوطه و اعتلای نام ورزش ملی کشور در میدان‌ها مهم پیش رو موفق و سربلند باشید.

تیام و جپارف به استقلال باز ‌نمی‌گردند

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: حضور تیام و جپاروف در استقلال شایعه است. او در مصاحبه با رادیو ورزش گفته: خودم از طریق رسانه‌ها این موضوع را شنیدم، همیشه بازار شایعات داغ بوده و حداقل خود من در جریان این موضوع نیستم و شفر هم خواسته‌ای نداشته است. من دیدم که یکی دو روزنامه این مطالب را نوشته‌اند ولی این فضا اصلاً قشنگ نیست چون این شایعه‌ها بازار نقل و انتقالات را تحت تأثیر قرار می‌دهد و قیمت بازیکنان را عوض می‌کند. هواداران هم کمک کنند قیمت بازیکنان تغییر نکند و باشگاه‌ها در سکوت و آرامش نقاط ضعف و قوت خود را پوشش بدهند.

چرا کی روش برای بازی فینال به ایران نیامد؟

دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما عصر شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم ژاپنی به‌واسطه پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

برای تماشای این دیدار چهره‌های مطرحی چون اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی مسئولان فوتبال جهان و آسیا به ورزشگاه آزادی آمدند اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران غایب بود.

موضوعی که باعث بروز حواشی جدید در فوتبال ایران شد. خبرهایی به گوش می‌رسد که کی روش قصد دارد با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا آرامش خوبی برای ملی پوشان و تیم ملی ایجاد کند و شاید حضور وی در ورزشگاه آزادی با ذهنیتی که هواداران پرسپولیس داشتند مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. به همین خاطر او برای دوری از حاشیه‌های احتمالی به تهران نیامده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها