کد خبر: 244582
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۸:۰۰
| |

معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

طلب 15 هزار میلیاردی تامین‌اجتماعی از بیمه‌شدگان

معاون سازمان تامین اجتماعی از وجود طلب 15 هزار میلیاردی این سازمان از بیمه‌شدگان خبر داد.

طلب 15 هزار میلیاردی تامین‌اجتماعی از بیمه‌شدگان
کد خبر: 244582
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رحیم اردلان با بیان اینکه 15 هزار میلیارد طلب معوق داریم که باید از کارگاه‌ها دریافت می‌کردیم، افزود: سازمان نهایت هماهنگی و همراهی با کارخانجات و شرکت‌های بحران‌دار را انجام داده و در همین دولت سه دوره مختلف بخشودگی جرایم داشتیم. بخشودگی جرایم بیشترین کمک و مساعدت ما به کارفرمایان بدهکار است.

اردلان با اشاره به اینکه بخشودگی جرائم این امکان را فراهم می کند که کارفرما بیاید و تقسیط بدهیش را انجام دهد، افزود: 36 قسط و کمتر داریم و جاهایی که خیلی دچار بحران و مشکل هستند 60 قسط دریافت می کنیم و در این دولت کوتاهی نشده است چرا که منابع ما از سوی کارفرما تامین می‌شود.

اردلان با اشاره به اینکه 45 هزار میلیارد وصولی ما تا آبان‌ماه بوده و تا پایان سال باید 63 هزار میلیارد از محل بودجه وصول و سایر منابع کنیم، یادآور شد: کل بودجه سازمان 98 هزار میلیاردتومان است و در سه سال اخیر 10 هزار نفر در سازمان از طریق آزمون اجام استخدام کردیم.

وی با بیان اینکه دفترچه‌ها در مراکز ملکی سازمان حذف شدند، اضافه کرد: این کار را در7 استان خارج از مراکز ملکی شروع کردیم و به استان‌های دیگر تسری خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها