کد خبر: 244633
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۸:۱۷:۰۰
| |

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مجلس:

باید برنامه جامعی برای مقابله با دشمن داشته باشیم

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوالات متعدد و مختلف و استیضاح وزرا و ... به دلیل این است که در شرایط امروز برخی مشکلات و نارضایتی های مردم به مجلس رسیده است.

باید برنامه جامعی برای مقابله با دشمن داشته باشیم
کد خبر: 244633
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسن حسینی شاهرودی در جلسه شورای اداری استان سمنان افزود: به جهت این مشکلات و نارضایتی های مردم، نمایندگان مجلس سوالات متعدد و استیضاح هایی را دنبال می کردند اما در جهت منویات مقام معظم رهبری در این خصوص که همکاری و همراهی خوبی با دولت ایجاد شود، سعی شد بر اساس عقلانیت و به دور از نگاه‌های سیاسی حرکت کنیم و در جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر نیز همراهی و همکاری خوبی با دولت ایجاد شد و مجلس برای حل مشکلات کشور همراه دولت است.

وی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص قانون منع بکارگیری مدیران بازنشسته ادامه داد: این مصوبه مجلس ما را از وجود برخی مدیران کارآمد و خوب در کشور محروم کرد، استاندار سمنان نیز یکی از آن مدیران کارآمد و خوب بودند که در زمان ایشان، اتفاقات خوبی در استان در حال شکل گیری بود و تصمیمات خوبی گرفته شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه ما امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، تأکید کرد: در این جنگ دشمن از ابزار جنگ روانی نیز استفاده می کند، ما باید برنامه جامعی برای مقابله با دشمن داشته باشیم، مدیریت انقلابی و جهادی نیز لازمه کشور است.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: شرایط امروز کشور، شرایط خاصی است، قسمتی از مشکلات به جهت تهدیدات و تحریم های دشمن است، قسمتی از مشکلات نیز به عملکرد ما مسوولین بر می گردد.

وی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: از ابتدای انقلاب مردم در ناملایمات و کمبودها و نارسایی ها با حضور به موقع معجزه آفریدند و حضور آنها کارساز بوده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تمام فشارها و هجمه های دشمنان و جنگ اقتصادی دشمنان را پشت سر گذاشتیم و در عرصه های اقتصادی نیز به پیروزی های زیادی دست پیدا کردیم و امروز در چله انقلاب می توانیم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشیم.

نماینده شاهرود و میامی افزود: استان سمنان با وجود اینکه به پایتخت نزدیک است اما یک استان توسعه یافته نیست.

حسینی شاهرودی گفت: چهار دوره اداره کشور تحت اختیار استان سمنان بوده است ولی نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم، ابتدا باید اشتراکات و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را شناسایی و در جهت تقویت آنها بکوشیم، همچنین باید اختلافاتی که ما را در این چند سال به عقب رانده و فکر و ذکر مردم را درگیر کرده است را با عقلانیت، تفاهم و توافق حل کنیم و تنش های سیاسی و اجتماعی را کنار بگذاریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها