کد خبر: 244657
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۰۷:۴۷:۰۰
| |

شمس‌الله شریعت‌نژاد، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

همگرایی ملی عنصر مقابله با تحریم‌ها

شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده مجلس مهمترین نیاز کشور در شرایط فعلی را ارتقای سطح همگرایی ملی دانست و گفت: همگرایی همان چیزی است که در گذشته به واسطه‌ آن جلوی تحریم‌ها ایستادیم.

همگرایی ملی عنصر مقابله با تحریم‌ها
کد خبر: 244657
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۰۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره بهترین راهکار برای مقابله با شرایط فعلی تحریم‌های یکجانبه آمریکا بیان کرد: اولین نکته ایجاد همگرایی در کشور است. همان کاری که در گذشته انجام دادیم و به واسطه‌ آن در مقابل تحریم‌ها ایستادیم. ما باید اهدافمان را مشخص کرده و اعتماد به یکدیگر را در جامعه بالا ببریم. احترام متقابل مردم و مسئولین در این عرصه بسیار مهم است.

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس با اشاره به این جمله از امام خمینی (ره) که «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است» اظهار کرد: دشمنان ما نیز هم‌اکنون نظام را مورد هدف قرار داده اند. مملکت‌داری ما نباید تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد. ما باید از همه توانمندی‌هایمان در جهت جلب رضایت عمومی استفاده کنیم.

شریعت‌نژاد ادامه داد: ما باید از افراد آسیب‌پذیر حمایت کنیم تا آنها مجبور به فساد نشوند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مهم ترین نیاز کشور در شرایط فعلی را ارتقای سطح همگرایی ملی دانست و در مورد نهادها و افراد تأثیرگذار در همگرایی گفت: نهادهای فرهنگی، افراد روشنفکر جامعه و همچنین آنهایی که توانایی پیش‌بینی نتیجه‌ اقدام مذبوحانه آمریکا را دارند باید به سطح همگرایی بیفزایند. دولت و نظام نیز در این زمینه باید مردم را وارد صحنه کنند. مردم باید متوجه تهدیدی که نصیب‌شان شده است، باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها