کد خبر: 244675
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۰۸:۳۳:۰۰
| |

جپارف خواستار بازگشت به استقلال شد

سرور جباروف با پیشنهاد عجیب و غریبی که مدیر برنامه‌هایش پیش پای استقلال گذاشت، با این تیم به توافق نرسید اما حالا بعد از یک نیم‌فصل ناکام خیلی دوست دارد باز به استقلال برگردد.

جپارف خواستار بازگشت به استقلال شد
کد خبر: 244675
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۰۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دوری از استقلال برای سرور جباروف که 120 هزار دلار هم از این تیم طلب دارد نه برای خودش خوب بوده و نه برای آبی ها. او در ابتدای فصل درحالی که برای تمدید قرارداد به اردوی تیم در ترکیه هم رفت اما حاضر به عقد قرارداد با آبی ها و ماندن در این تیم نشد چون آن طور که افتخاری و بعدتر فتحی، مدیران استقلال در این مدت گفتند، او اول 120هزاردلار طلبش را می خواسته و پس از آن هم بلافاصله خواهان تمدید سه ساله قراردادش بوده است.


خواسته هایی که هیچ کدام قابل اجرا نبودند. او که خواهان قراردادی 350 هزار دلاری بود در 35 سالگی می خواست قراردادی سه ساله با آبی ها ببندد.

مین حالا استقلال برای قردادهای بلندمدت با بازیکنان با تجربه بالای 34سالش لطمه هایی فراوان خورده و نتوانسته قراردادهای ریالیشان را کاری کند اما قرارداد با بازیکن ازبکستانی که رقم دلاری سنگینی هم داشت می توانست به چالشی بزرگ برای آینده بدل شود.


او حالا شانس بازگشت به تیم را دارد و طعمه ای شده برای دلال ها و باز مدام عکس هایش در کانال های هواداری منتشر می شود و از ابراز علاقهاش برای برگشت صحبت می شود.


رفتاری که به نظر تنها حاصلش باز ضرر خودش به دلیل بالا رفتن قیمت و ایجاد توهم در مذاکرات خواهد بود!


این جدیدترین تصویر از اوست که یک فرد نه‌چندان شناخته شده مطرح کرده است که احتمالا از واسطه های فوتبالی است!

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها