آمادگی فرودگاه امام برای عملیات زمستانی

معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی گفت: از ابتدای آذرماه ناوگان عملیات زمستانی در فرودگاه امام (ره) مستقر می‌شود.

آمادگی فرودگاه امام برای عملیات زمستانی
کد خبر: 244720
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۰۹:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آذر موحدی با اعلام این خبر به آمادگی کامل شهر فرودگاهی برای عملیات زمستانی و برف روبی اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار دستورالعمل و استاندارد سازیعملیات زمستانی در شهر فرودگاهی تهیه و تدوین شده است که از ابتدای آذرماه در دو بخش لندساید و ایرساید اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه 80 دستگاه ماشین سبک و سنگین امسال به ناوگان تجهیزات عملیات زمستانی افزوده می شود، گفت: 140 نفر نیروی انسانی جدید و باتجربه نیز برای عملیات برف روبی در لندساید و ایرساید به مجموعه اضافه خواهند شد.


معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: 250 تن اوره در بخش ایرساید و 1000 تن نمک و 350 تن شن در بخش لندساید شهر فرودگاهی دپو شده است و به خواست خدا هیچ مشکلی برای تأمین مواد و تجهیزات عملیات برف روبی وجود ندارد.


موحدی با بیان اینکه 180 کیلومتر جاده در بخش لندساید شهر فرودگاهی وجود دارد که در صورت لزوم باید برف روبی شود، گفت: محل دپوی تاکسیرانی به عنوان انبار اصلی مصالح عملیات زمستانی درنظر گرفته شده و چهار ایستگاه استقرار ماشین آلات برف روبی را در مبادی ورودی شهر فرودگاهی در جاده تهران - قم، تهران - ساوه، کمربندی شمالی و نیز میدان کمرگ پیش بینی کرده ایم.


وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای تأمین سوخت گازوئیل و بسته های خشک مواد غذایی در شرایط بحران در نظر گرفته شده و انشاالله برای سال آینده قصد داریم تعدادی ماشین برف خور یا جارو مکانیزه جهت شهر فرودگاهی تهیه و تامین نماییم.


معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: تاکنون حدود 20دستگاه ماشین سنگین و سبک برای عملیات زمستانی اورهال شده و به زودی در جاده های شهر فرودگاهی امام(ره) مستقر می شوندو امیدواریم امسال با تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد عملیات برف روبی با بارش فراوان نزولات الهی بتوانیم با ناوگانی مجهز و کامل عملیات برف روبی را به نحو احسن انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها