معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد:

الکترونیکی کردن دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی گامی مهم در دولت الکترونیک

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: حذف دفاتر درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی و ایجاد پرونده الکترونیکی سلامت گامی مهم و رویکرد اساسی این سازمان در حوزه دولت الکترونیک است.

الکترونیکی کردن دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی گامی مهم در دولت الکترونیک
کد خبر: 244734
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رحیم اردلان معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی کشور در نشست بررسی بودجه پیشنهادی سال 98 ادارات کل و مدیریت‌های درمان غرب کشور که در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بویژه بیمه‌شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان گفت: حذف دفاتر درمانی بیمه شدگان در راستای سهولت در دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان و صرفه جویی و کاهش مصارف صورت گرفته است.

معاون اداری مالی سازمان با اشاره به نقش تأمین اجتماعی در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اجرای چند دوره طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان توسط سازمان نماد توجه و اهتمام این مجموعه به اصل اقتصاد مقاومتی و حمایت از صاحبان تولید، صنعت و تقویت کارگاه‌های بحران دار بوده است.

اردلان با تأکید بر اینکه رسالت سازمان صیانت از حقوق 42 میلیون جمعیت تحت پوشش کشور در شرایط تحریم اقتصادی ظالمانه غرب است، افزود: ماهانه 7 هزار میلیارد تومان در قالب تعهدات سازمانی به مستمری بگیران و بیمه شدگان پرداخت می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها