کد خبر: 244745
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

ایسکو جایزه بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا را برد

جایزه بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا در فصل گذشته به هافبک تیم فوتبال رئال مادرید رسید.

ایسکو جایزه بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا را برد
کد خبر: 244745
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| برگزار کننده مراسم سالانه بهترین‌های فوتبال اسپانیا، جایزه بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا در فصل گذشته را به ایسکو آلارکُن، هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اهدا کرد.

اگرچه سال 2018 برای فوتبال اسپانیا در رده ملی سال خوش‌یمنی نبود و اخراج شوکه کننده سرمربی سابق ماتادورها (خولن لوپتگی) در آستانه آغاز جام جهانی 2018، ضربه مهلکی به پیکر این تیم زد و در نهایت باعث حذف زودهنگام آن شد، اما باز هم در میان بازیکنان این تیم ایسکو به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

او یکی از تأثیرگذارترین بازیکن تیم ملی کشور در مسیر صعود مقتدرانه به جام جهانی بود به خصوص در مصاف خانگی این تیم و ایتالیا که با پیروزی 3 بر صفر ماتاردوهای میزبان خاتمه یافت.

او در فصل گذشته 12 بازی ملی انجام داد که در انها 6 گل زد و در بسیاری از گل‌های دیگر تیمش نقش داشت. او در روسیه هم بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا بود هرچند عملکرد ضعیف هم‌تیمی‌هایش مانع از صعود ماتادورها به مراحل پایانی شد و این تیم در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی به روسیه باخت و حذف شد.

ایسکو پس از دریافت جایزه‌اش گفت: من بسیار خوشحالم و قدردان این جایزه هستم. دریافت چنین جوایزی همیشه مایه افتخار است و من امیدوارم که باز هم چنین جوایزی کسب کنم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها