سامانه توزیع به ناشران کاغذ می‌دهد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که نگرانی در زمینه تأمی کاغذ وجود ندارد، گفت: ناشران برای دریافت کاغذ مورد نیاز خود از فردا فقط به سامانه توزیع مراجعه کنند.

سامانه توزیع به ناشران کاغذ می‌دهد
کد خبر: 244792
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن جوادی با اعلام این خبر افزود: تمهیدات لازم برای تامین کاغذ ناشران فراهم شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او در عین حال تصریح کرد: ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند. درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می‌شود.

جوادی در ادامه بیان کرد: کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد بر اساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با قدردانی از همکاری مناسب واردکنندگان کاغذ تاکید کرد: چنانچه سایر واردکنندگان کاغذ دولتی خود را بر اساس مصوبات در اختیار شبکه توزیع قرار دهند مشکل تعزیراتی متوجه آن ها نخواهد شد.

او در پایان گفت: حل مشکل کاغذ در شرایط فعلی در گرو همکاری ناشران و مصرف کنندگان کاغذ و نیز واردکنندگان کاغذ با سیستم توزیع است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها