بحران در تیم ملی فرانسه؛ دشان کلافه شد

 قهرمان جهان برای مسابقات پیش رو شمار زیادی از مهم ترین بازیکنانش را در اختیار ندارد.

بحران در تیم ملی فرانسه؛ دشان کلافه شد
کد خبر: 244803
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| تنها چند ساعت پس انتشار لیست جدید تیم ملی فرانسه، اخبار بد آغاز شد. ابتدا پل پوگبا به دلیل مصدومیت در اردو تیم ملی فرانسه، از لیست کنار گذاشته شد. اما پیش از انتخاب جانشین او، آنتونی مارتیال ستاره این روز های منچستر یونایتد نیز که پس از مدت ها به ترکیب تیم ملی فرانسه دعوت شده بود، به دلیل مصدومیت اردو فرانسوی ها را ترک کرد.


پس از این اتفاقات برخی رسانه ها از دعوت شدن متئو گوندوزی، پدیده این روز های آرسنال خبر دادند. خبری که نادرست بود. در حقیقت متئو گوندوزی برای نخستین بار به تیم ملی زیر 21 سال فرانسه دعوت شده بود. در نهایت، الکساندر لاکازت و موسی سیسوکو به جای آنتونی مارتیال و پل پوگبا دعوت شدند. اما مصدومیت ناگهانی الکساندر لاکازت برنامه های دیدیه دشان را دوباره به هم ریخت. سرمربی تیم ملی فرانسه که از مصدومیت مهم ترین بازیکنانش کلافه شده بود، السان پله آ را به تیم ملی فراخواند. مهاجم سابق تیم نیس فرانسه که فصل فوق العاده ای را در مونشن گلادباخ آغاز کرده است.


همزمان با مصدومیت الکساندر لاکازت، بنجامین مندی مدافع پرحاشیه منچسترسیتی نیز به دلیل مصدومیت اردو تیم ملی فرانسه را ترک کرد. بدین ترتیب دیدیه دشان، فرلاند مندی مدافع جوان المپیک لیون را جانشین او کرد تا این بازیکن 23 ساله برای نخستین بار به اردو فرانسوی ها اضافه شود.
تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان جهان، جمعه شب به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت؛ دیداری که در قالب لیگ ملت های اروپا برگزار خواهد شد. آن ها سه شنبه هفته آینده نیز در دیداری دوستانه با تیم ملی اروگوئه بازی خواهند کرد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها