گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید وزارت کار

علی ربیعی ضمن تاکید بر سایه تحریم‌ها بر وضعیت معیشت اقشار فرودست اعلام کرد که ما در این میان باید سخنگوی گروه‌های حاشیه‌نشین باشیم و خب، این یک تعارض است که از یک سو بحث آثار زیان‌بار تحریم‌ها را می‌بینیم و از سوی دیگر باید جامعه تحت پوشش خود را حفظ و معیشت آنها را تامین کنیم.

حجم ویدیو: 3.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 244811
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم تودیع و معارفه وزرای جدید و سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آن جهت حائز اهمیت بود که موضع‌گیری‌های علی ربیعی و محمد شریعتمداری درباره مشکلات پیش روی این وزارت‌خانه و معیشت اقشار مختلف جامعه بر اثر تحریم‌ها حکایت از آن داشت که وزارت کار پیش از هر زمان دیگری نیازمند یک برنامه‌ریزی و هدفگذاری ویژه است.

مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی روز دوشنبه برگزار شد که سایه تحریم‌ها بر وضعیت معیشت اقشار فرودست محور صحبت‌های ربیعی بود.

علی ربیعی وزیر سابق کار، در جلسه تودیعش با اشاره به تاثیر تحریم‌های اخیر گفت «ما در این میان باید سخنگوی گروه‌های حاشیه‌نشین باشیم و خب، این یک تعارض است که از یک سو بحث آثار زیان‌بار تحریم‌ها را می‌بینیم و از سوی دیگر باید جامعه تحت پوشش خود را حفظ و معیشت آنها را تامین کنیم.

به گفته ربیعی دهک‌های پایین درآمدی در این تحولات و فشارها له می‌شوند. او البته با اشاره به کارنامه خودش در وزارت کار، وزیر جدید را چنین خطاب قرار داد که «شریعتمداری از آن وزرایی نیست که بگوید مدیر قبلی گند زد و اوضاع را خراب کرد و حالا من ویرانه تحویل گرفتم.»

محمد شریعتمداری، وزیر جدید کار هم در این مراسم گفت «ما امانتدار مردم هستیم. مردم بلندگویی جز ما ندارند و افتخار می‌کنیم که بلندگوی فقرا و اولین گوش شنوا برای شنیدن دردها و آلام باشیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها