کد خبر: 244812
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۱۸:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا

اگر چه لیگ‌های معتبر اروپایی در چند روز آینده تعطیل هستند، اما لیگ ملت‌های اروپا به عنوان ابداع نوین یوفا سرگرمی خاصی به فیفا دی بخشیده است. مهم‌ترین بازی‌های لیگ اروپا در هفته جاری را مرور خواهیم کرد.

مروری بر مهم‌ترین بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا
کد خبر: 244812
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۱۳:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ ملت های اروپا در چهار سید برگزار می شود. رقابت هایی که در خلال تعطیلات باشگاهی و با هدف انتخاب تیم های حاضر در مسابقات یورو و البته هیجان بخشیدن به فیفا دی آغاز شده است. از پنجشنبه هفته جاری رقابت ها دوباره آغاز خواهد شد و در گروه های سید نخست، کرواسی میزبان اسپانیا خواهد بود. دیگر بازی پنج شنبه بلژیک به مصاف ایسلند می رود. هر دو بازی ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می شوند.

مهم ترین رقابت جمعه، جدال هلند و فرانسه است. بازی برگشت رقابتی که فرانسوی ها در دور رفت آن با 1-2 پیروز شده بودند. شنبه هفته آینده و در ادامه رقابت های سید نخست، ایتالیا در ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان پرتغال خواهد بود، تیمی که به نبودن کریستیانو رونالدو عادت کرده است. یک شنبه بعد از ظهر کرواسی بار دیگر بازی خواهد کرد و این بار به مهمانی انگلیس خواهد رفت. رقابتی که در ساعتی متفاوت با اکثر رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار خواهد شد؛ ساعت 17:30 به وقت تهران. در دیگر بازی یک شنبه شب، تیم سوم جام جهانی به سوییس خواهد رفت. دوشنبه آلمان میزبان هلند خواهد بود و سه شنبه شب در جریان آخرین شب مسابقات لیگ ملت های اروپا در سال 2018، پرتغال - لهستان آخرین بازی سید نخست را انجام می دهند.

سید دوم مسابقات نیز پنج شنبه شب آغاز خواهد شد. در نخستین دیدار، اتریش میزبان بوسنی و هرزگوین خواهد بود. مهم ترین بازی جمعه، تقابل دانمارک و ولز در کاردیف است. ترکیه و سوئد شنبه شب و زودتر از ساعت همیشگی مسابقات، در ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاید مهم ترین بازی سید دوم، تقابل سوئد - روسیه باشد؛ رقابتی که سه شنبه هفته آینده در کشور وایکینگ ها برگزار خواهد شد.

در مهم ترین بازی سید سوم، اسکاتلند به مصاف تیم رژیم صهیونیستی خواهد رفت. سید چهارم نیز رقابت جالبی برای فوتبال دوستان در نظر گرفته است. جایی که گرجستان، صدرنشین مقتدرانه گروه یک که چهار مسابقه اش را با پیروزی پشت سرگذاشته است، میزبان قزاقستان خواهد بود.

اما لیگ ملت های اروپا تنها بخشی از مسابقات دوستانه خواهد بود. در سایر مسابقات دوستانه، انگلیس میزبان تیم ملی جوان شده ایالات متحده آمریکا خواهد بود. اروگوئه ابتدا به مصاف برزیل خواهد رفت و هفته آینده مهمان فرانسه خواهد بود. آرژانتین نیز ابتدا میزبان مکزیک خواهد بود و هفته آینده مسابقه دیگری در خاک رقیب انجام خواهد داد. دیگر بازی مهم رقابت های دوستانه، تقابل ایتالیا و آمریکا خواهد بود. مسابقاتی که از جمعه تا سه شنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها