بسته خبری ۲۲ آبان ماه ۹۷؛

از انتخاب شهردار تهران تا چالش ورود زنان به ورزشگاه و الزام زنان کوهنورد به همراه داشتن اذن همسر

امروز اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران را انتخاب کردند در همین حال، انتشار بخشنامه هیات کوه‌نوردی خراسان رضوی برای الزام اجازه همسر زنان متاهل و اجازه ولی زنان مجرد و زیر 20 سال برای شرکت در برنامه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی امروز حاشیه‌‌های زیادی داشت.

حجم ویدیو: 19.21M | مدت زمان ویدیو: 00:08:39 دانلود ویدیو
کد خبر: 244881
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۲ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اعضای شورای شهر تهران امروز شهردار تهران را انتخاب کردند؛ حناچی در رقابت با آخوندی توانست جواز ورود به بهشت را به دست آورد.

***

انتشار بخشنامه هیات کوه‌نوردی خراسان رضوی برای الزام اجازه همسر زنان متاهل و اجازه ولی زنان مجرد و زیر 20 سال برای شرکت در برنامه‌های طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی امروز حاشیه‌‌های زیادی داشت، البته رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان گفته است هیچ قانونی برای گرفتن اذن ولی برای زنان کوهنورد وجود ندارد

***

حسن روحانی، رئیس‌‌جمهور در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور گفت: بخشی از مسایل ناشی از بزرگ‌نمایی برخی از مشکلات است که می‌تواند در برطرف کردن و پیشگیری از آسیب‌ها تأثیرگذار باشد به طور مثال چه ایرادی دارد که بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به زنان اختصاص یابد.

***

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران خبر داده که 1500 نفر در پرونده‌های اخیر اقتصادی احضار شدند. به گفته دولت‌آبادی 17 پرونده با 500 میلیارد تومان بدهی شرکت‌های خودرویی تشکیل شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها