کد خبر: 244897
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۸:۲۳:۰۰
| |

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشمولان دریافت نخستین مرحله توزیع سبد غذایی به فروشگاههای زنجیره‌ای مراجعه کنند

توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کد خبر: 244897
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۸:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| طهمورث داستان مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در استان آغاز شد، گفت: مشمولان دریافت نخستین مرحله توزیع سبد غذایی به فروشگاههای زنجیره ای مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: این بسته غذایی برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه پیش بینی شده است و شامل مایحتاج غذایی همچون برنج، تخم مرغ، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، حبوبات و لبنیات است.

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سبد غذایی برای خانواده‌های برای خانوارهای پنج نفر به بالا 300هزار تومان، برای خانواده یک نفره 100هزار تومان، برای خانواده های دو نفره 150 هزار تومان، برای خانواده های سه نفره 200 هزار تومان و برای خانواده های چهار نفره 250 هزار تومان خواهد بود.

داستان با بیان اینکه فروشگاهها برای تحویل کالاها و اقلام حمایتی هیچگونه مبلغ و یا کارمزدی دریافت نمی کنند، اضافه کرد: این بسته ها برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی از دیروز آغاز شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها