سردار اشتری،فرمانده ناجا؛

پلیس آمادگی پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را دارد

فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از نگرانی‌ها در شهر تهران برخورد با معتادان متجاهر است، گفت: هیچ نقطه‌ای از تهران وجود ندارد که پلیس به آن اشرف نداشته باشد و نیروی انتطامی این قابلیت دارد طی مدت 48 ساعت در تهران و کشور معتادان متجاهر را شناسایی، دستگیر کند

پلیس آمادگی پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را دارد
کد خبر: 244965
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در بازدید ستادی از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امروز مردم، پلیس را پناهگاه خود می‌دانند، اظهار کرد: امروز اعتماد مردم به پلیس افزایش پیدا کرده و مردم و اصحاب رسانه به راحتی با پلیس ارتباط دارند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگی که در چند وقت اخیر صورت گرفت موضوع تامین امنیت جاماندگان اربعین بود، گفت: بیش از 2 میلیون نفر از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) راهپیمایی کردند.

وی تصریح کرد: اقداماتی که در راستای طرحهای رعد و... انجام شده باعث ارتقا امنیت بوده و این اراده برای برخورد با هرگونه قانون‌گریزی وجود دارد، امروز هیچ نقطه‌ای از تهران وجود ندارد که پلیس به آن اشرف نداشته باشد، ممکن است در گوشه‌ای حادثه‌ای به وقوع پیوسته و پلیس پس از دقایقی به محل برسد اما اینطور نیست که به صورت ثابت منطقه‌ای باشد که بی‌نظمی در آن حاکم باشد و این جزو افتخارات نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تردد روزانه حدود 12 میلیون نفر در تهران متذکر شد: اکنون آرامش را در این شهر حس می‌کنیم، این آرامش به واسطه حمایتهای مردم، هدایتهای مقام معظم رهبری و تلاشهای مجاهدانه نیروی انتظامی به وقوع پیوسته است.

اشتری با اشاره به نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تهران بزرگ رشد قابل قبولی در این نظارت از خود نشان داده و معتقدیم این ظرفیت در تهران بزرگ در همکاران وجود دارد که بتوانند با فعالیت بیشتر این رشد را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت در تهران، بحث امنیت از بعدهای اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و... است، باید امنیت در حوزه‌های مختلف روز به روز ارتقا پیدا کند، بر اساس دستور‌العملهای مختلف، معاونتها به خوبی کار را انجام می‌دهند البته ممکن است در برخی جاها ضعفهایی داشته باشیم.

اشتری یکی از نگرانی‌ها در شهر تهران را بحث برخورد با معتادان، مخصوصاً معتادان متجاهر دانست و گفت: در برخورد برخورد با حمل‌کنندگان و فروشندگان موادمخدر با اقتدار برخورد صورت می‌گیردو شناسایی باندهای توزیع‌‌کننده موادمخدر یکی از اولویت‌های پلیس است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که هنوز حل نشده بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر است، نیروی انتطامی این قابلیت را دارد طی مدت 48 ساعت در تهران و کشور این معتادان را شناسایی، دستگیر و تحویل دهد البته باید سازمانهای مختلف در این موضوع اهتمام داشته باشند، پلیس آمادگی پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را دارد.

وی با اشاره به یکی دیگر از اولویتهای ناجا در بحث ترافیک، عنوان کرد: نسبت به گذشته کاهش آمار کشته‌شدگان تصادفات را داشتیم اما آمار یک کشته در تصادفات راننگی نیز زیاد است.

فرمانده ناجا افزود: هر سال که گذشته، خودرو و تردد اضافه شده، با یک بارندگی مشکلات مضاعف می‌شود اما دچار مشکل حاد نشدیم، یکی از مشکلات شهر تهران بحث ترافیک است که برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم وضع بهتر شود.

اشتری یکی دیگر از اواویتهای نیروی انتظامی در تهران بزرگ و در سال 97 را حرفه‌ای شدن همکاران به وسیله آموزشها و استمرار در آموزش دانست و گفت: در این زمینه، توانستیم نسبت به گذشته رشد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شناسایی افراد مخل نظم اقتصادی در کشور یکی از اولویتهای دیگر پلیس است، بعد اتفاقاتی که در بازار ارز و سکه به وجود آمد، پلیس یکی از مجموعه‌‌های پیشتاز در شناسایی مخلان نظم اقتصادی بود که دو نفر از مخلان توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و این دو نفر صبح امروز اعدام شدند و اقدامات صورت گرفته در این زمینه قابل تحسین است.

اشتری یادآور شد: ماموریتهای نیروی انتظامی جدای از مردم نیست و برای مردم است، در 7 ماهه گذشته بیش از 7 میلیون تماس با سامانه 110 گرفته شده است، روزانه ده‌ها هزار تماس حضوری با مراجعه مردم به کلانتری‌ها و... صورت می‌پذیرد که نشان می‌دهد بین پلیس و مردم ارتباط منجسم وجود دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها