کد خبر: 245022
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

دیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد:

پلمب مدرسه طبیعت «کاوی‌کنج» در مشهد

مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اعلام کرد: مدرسه طبیعت در مشهد به دلیل نداشتن مجوز فعالیت آموزش پلمب شد.

پلمب مدرسه طبیعت «کاوی‌کنج» در مشهد
کد خبر: 245022
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی مجیدی‌فر مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به پلمب مدرسه طبیعت در مشهد گفت: در حوزه مدرسه طبیعت اتفاقی که رخ داده توقف آن است؛در قانون داریم که هر مجموعه‌ای که بخواهد تحت عنوان مدرسه فعالیت کند باید مجوز لازم را از آموزش و پرورش داشته باشد و در غیر این صورت نمی‌توانید کاری مرتبط با فعالیت‌های آموزشی صورت دهید.

وی افزود: وقتی عنوان مدرسه به یک مجموعه تلقی می‌شود منظور مکانی است که فعالیت آموزشی دارد و باید مجوز داشته باشد، اما مدرسه طبیعت فاقد مجوز بود و این مسئله غیرقانونی است و تذکراتی نیز داده شده بود و دو دستگاه متولی دیگر نیز به این مدرسه تذکر دادند، اما فعالیت ادامه پیدا کرد و در نهایت فعلا فعالیت مدرسه متوقف شد تا دوستان به صورت قانونی به دنبال مجوز باشند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر مدرسه طبیعت تبدیل به مدرسه شد باید مطابق قانون آموزشی فعالیت کنند و سپس فعالیت‌های فوق برنامه را با هماهنگی اولیاء داشته باشند. اگر در این مدرسه اتفاقی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود؟ این مدرسه باید مجوز می‌داشت و به دلیل همین عدم مجوز داشتن پلمب شده است.

"مدرسه طبیعت «کاوی‌کنج» اولین مدرسه طبیعت ایران در مشهد با حمایت مرکز رشد فناوری کشاورزی خراسان رضوی واقع در حاشیه بولوار کلانتری، حدفاصل میدان تلویزیون و میدان جهاد در سال 93 مشغول به کار شد که در این مدرسه طبیعت ظرفیت 50 کودک را به طور همزمان داشته و به دلیل اینکه دارای حمایت مالی از طرف دولت نبوده هزینه‌های خود را از طریق ورودی کودکان تامین می‌کرد و طبق تفاهم‌نامه سازمان محیط‌زیست و آموزش و پرورش خراسان رضوی به فعالیت خود ادامه می‌داد."

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها