کد خبر: 245077
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

تئاتر فجر در منطقه آزاد اروند/آثار تجسمی به استان‌ها میرود

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به خوزستان از مجموعه های هنری این منطقه بازدید کرد.

تئاتر فجر در منطقه آزاد اروند/آثار تجسمی به استان‌ها میرود
کد خبر: 245077
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آبان در سفر به خوزستان و منطقه آزاد اروند از مجموعه های هنری این منطقه بازدید و با فعالان هنری اروند گفتگو کرد.

سیدمجتبی حسینی که به همراه شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی برای توسعه فعالیت های هنری در منطقه آزاد اروند به این منطقه سفر کرد از مجموعه تئاتر شهر آبادان و بازسازی موزه هنرهای معاصر آبادان بازدید کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: 25 استان کشور برای برگزاری بخش استان‌ها و شهرستان‌های جشنواره تئاتر فجر متقاضی بودند که با توجه به زیرساخت‌ها، هشت استان برای برگزاری این بخش انتخاب شده است. بخشی از سی و هفتمین جشنواره بین الملی تئاتر فجر نیز در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

حسینی همچنین از نمایش آثار هنرهای تجسمی هنرمندان کشورمان در موزه های هنرهای معاصر آبادان، کرمان و اصفهان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه هایی از آثار هنرمندان کشورمان به صورت گردشی و فصلی در موزه های هنرهای معاصر شهرهای کرمان، آبادان و اصفهان از برنامه هایی است که در دست انجام است و نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاخص کشورمان در موزه هنرهای معاصر آبادان برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها