مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۹۷

سرخابی‌ها خصوصی می‌شوند؟/ واکنش شفر به حواشی نقل و انتقالاتی استقلال

آبی‌های پایتخت این روزها حال‌وروز خوبی ندارند و با مشکلات زیادی دست‌به‌گریبان هستند. دراین‌بین صحبت‌های اعضای این باشگاه و دخالت در امور شفر باعث شده تا این مربی آلمانی به این اتفاقات واکنش نشان دهد.

حجم ویدیو: 9.55M | مدت زمان ویدیو: 00:03:26 دانلود ویدیو
کد خبر: 245093
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بحث واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی دوباره داغ شده و هواداران این دو تیم هم چشم‌انتظار هستند تا تکلیف این دو تیم مشخص شود.

به‌تازگی وزیر ورزش نامه‌ای به دولت ارسال کرده و خواهان خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است. در این راستا پوری حسینی - رئیس سازمان خصوصی‌سازی - درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته که " خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان به جد پیگیر خصوصی‌سازی این دو باشگاه است و با نامه‌ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی‌سازی این دو تیم از سوی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت رفته، منتظر مصوبه هیئت‌وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم".

واکنش شفر به حواشی نقل و انتقالاتی استقلال

آبی‌های پایتخت این روزها حال‌وروز خوبی ندارند و با مشکلات زیادی دست‌به‌گریبان هستند. دراین‌بین صحبت‌های اعضای این باشگاه و دخالت در امور شفر باعث شده تا این مربی آلمانی به این اتفاقات واکنش نشان دهد. شفر درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل استقلال و صحبت‌های مطرح‌شده دراین‌باره گفته: در مورد این شایعات نقل و انتقالات اصلاً نظری ندارم چون 4 بازی دیگر تا نیم‌فصل باقی‌مانده است. متأسفانه افراد زیادی هستند که نمی‌توانند ساکت باشند و فقط و فقط در مورد نقل و انتقالات حرف می‌زنند. در این مورد من فقط با مدیرعامل باشگاه حرف می‌زنم و با او در تعامل کامل هستم. ما دو نفر بازی به بازی فکر نمی‌کنیم و در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستیم. دراین‌بین هر شخص دیگری که صحبت می‌کند دقیقاً نمی‌داند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است چون هر چیزی که اتفاق می‌افتد بین من و مدیرعامل استقلال است و تأکید می‌کنم ما در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستیم.

هیچ کدام از تیم‌های جام جهانی قطر به ایران نمی‌آیند

قطر اخبار مربوط به انتقال بخشی از تیم‌ها و بازی‌های جام جهانی 2022 فوتبال در ایران را رد کرده است. دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر گفته: تصمیم درباره موقعیت قرارگیری تیم‌های این رقابت‌ها از سوی فیفا اتخاذ می‌شود و قطر نقشی در آن ندارد.

وی سپس نقل‌قول منتشرشده روز گذشته (سه‌شنبه) خبرگزاری فرانسه مبنی برداشتن برنامه عملی جهت حضور برخی تیم‌های جام جهانی 2022 قطر در ایران را از اساس تکذیب کرد.

کوهنوردی زنان در مشهد

دیروز خبری منتشر شد که جامعه ورزش ایران را شوکه کرد. زنان مشهدی بدون اجازه همسر اجازه کوهنوردی ندارند. انتشار این خبر در حالی واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت که حسین زحمت‌کش رئیس هیات کوهنوردی خراسان رضوی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» می‌گوید که این بخشنامه توصیه‌ای جدی به مدیران باشگاه‌ها است و موضوع جدیدی نیست. هیات کوهنوردی خراسان رضوی خودش راسا این بخشنامه را صادر کرده و این بخشنامه کاملاً توصیه‌ای به مدیران باشگاه‌ها است و توسط کارگروه حقوقی هیات و با نظر مساعد رییس هیات تنظیم و منتشرشده است.

او ادامه می‌دهد: ما چیز جدیدی در این بخشنامه اعلام نکرده‌ایم که بخواهیم از فدراسیون کوهنوردی اجازه بگیریم و همه‌کاره‌ای ما هم با اداره ورزش استان و فدراسیون کوهنوردی در تهران هماهنگ است. ما چیز جدیدی نگفتیم و ابلاغ نکرده‌ایم که مستلزم اجازه باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها