کد خبر: 245118
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۵:۳۳:۰۰
| |

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران:

عدم همراهی پلیس باعث شکست طرح کاهش آلودگی هوا می شود

رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر پلیس با شهرداری در اجرای طرح کاهش آلودگی هوا همراه نباشد این طرح شکست می‌خورد.

عدم همراهی پلیس باعث شکست طرح کاهش آلودگی هوا می شود
کد خبر: 245118
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۵:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد علیخانی در خصوص اجرای طرح کاهش آلودگی هوا گفت: در کل خیلی خوب است که بحث معاینه فنی جدی گرفته شود در حال حاضر قرار است که طرح کاهش آلودگی هوا در تهران اجرایی شود. بر اساس آمارهای به دست آمده در این مدت 25 درصد مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی افزایش یافته است که غالباً خودروهای شخصی هستند و درصد آلودگی آنها خیلی نیست. بیشتر آلودگی هوا مربوط به خودروهای عمومی و سنگین است و آنها نیز زیر بار دریافت معاینه فنی نمی روند.

وی با اشاره به اینکه وقتی قرار است طرحی را اجرا کنیم باید تمام جوانب را در نظر بگیریم، گفت: در این برنامه هیچ جایی برای موتورسیکلت‌ها دیده نشده است. 3 میلیون موتورسیکلت رها در تهران داریم که آلودگی زیادی تولید می‌کنند ما نباید فقط روی خودروهای شخصی بحث کنیم. باید تمام جوانب در نظر گرفته شود و تک‌بعدی موضوع دیده نشود.

علیخانی گفت: البته که اجرای همین طرح هم غنیمت است اما باید سایر موارد هم دیده شود. البته باید پلیس در اجرای این طرح‌ها با شهرداری همراه باشد و در غیر این صورت طرح شکست می‌خورد و باید تعامل درستی بین شهرداری و پلیس در این باره وجود داشته باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها