کد خبر: 245120
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۲:۰۰
| |

روایت بیم و امید روزنامه‌نگاران در سینما حقیقت

نخستین فیلم مستند مینا اکبری، روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی با نام «میدان جوانان سابق» برای رقابت در بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت پذیرفته شد.

روایت بیم و امید روزنامه‌نگاران در سینما حقیقت
کد خبر: 245120
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «میدان سابق جوانان» اولین مستند بلند مینا اکبری‌ است که کار مطبوعاتی خود را از 20 سالگی با روزنامه جامعه آغاز کرد. او در این مستند 67 دقیقه‌ای روایت خود را از مطبوعات دوره اصلاحات و دورانی که بر روزنامه‌نگاران ایران گذشت، به تصویر کشیده است.

به گزارش اعتمادآنلاین - مینا اکبری، فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری است و چندین بار به عنوان بهترین روزنامه‌نگار در حوزه‌ گزارش و مصاحبه معرفی شده است. او در روزنامه‌های توقیفی جامعه، توس، خرداد، فتح، آریا، شرق، اعتماد و... به عنوان خبرنگار و دبیر سرویس ادب‌وهنر کار کرده است. اکبری همچنین سردبیر هفته‌نامه مشق‌آفتاب و معاون سردبیر روزنامه اعتماد و سینما بوده است.

مینا اکبری (پژوهشگر، نویسنده و کارگردان)، محمدرضا جهان‌پناه (فیلمبردار)، حسن شبانکاره (صدابردار)، انسیه ملکی (صداگذار)، سپیده ابطحی با همکاری آرش زاهدی‌اصل (تدوین)، علی صمدپور (آهنگساز)، سپیده ابطحی (مشاور کارگردان)، الهه خسروی یگانه (مشاور مطبوعاتی)؛ عبدالرضا نیک‌پور (مدیرتولید و دستیار کارگردان)، دانیال شایگان (عکاس)، مینا اکبری و احسان رسول‌اف(سرمایه‌گذار) و احسان رسول‌اف(تهیه‌کننده) از عوامل تولید این فیلم هستند.

مستند«میدان جوانان سابق» برای اولین بار در بخش مسابقه ملی مستندهای نیمه‌بلند دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده می‌رود. این جشنواره طی روزهای 18 تا 25 آذر به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در شهر تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها