کد خبر: 245155
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، با حضور مسئولان فرهنگی، هنرمندان و علاقمندان به فیلم کوتاه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

حجم ویدیو: 7.34M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58 دانلود ویدیو
کد خبر: 245155
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، عصر روز سه‌شنبه 22 آبان ماه با حضور مسئولان فرهنگی، هنرمندان و علاقمندان به فیلم کوتاه با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در مراسم اختتامیه سی‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: وظیفه اخلاقی و انسانی خودم می‌دانم که از محمد مهدی حیدریان تشکر کنم، زیرا به من اعتماد کردند در حالی که می‌توانستند به من اعتماد نکنند، اما به احترام ایوبی و شخص خودشان به من اعتماد کردند و پذیرفتند تا من به کار در این مسیر ادامه دهم.


موسوی تاکید کرد: در این دو سال بسیار آموختم ابتدا صبر بود و با من صبوری کردند و خوشحالم که در این دوسال با او کار کردم.


محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی طی سخنانی گفت: از ابراز لطف آقای موسوی و شما بزرگوارانی که روشنی بخش این جلسه هستید تشکر می‌کنم. من اولین فیلم کوتاهم را سال 59 با یک فتوکلیپ ساختم و خوشحالم که در این عرصه ماندم تا شاهد به ثمرنشینی این فرهنگ باشم.


وی ادامه داد: با شما نباید نگران حیات فرهنگی این جامعه بود، اما بدون تصویرو بدون شما باید نگران حیات فرهنگی کشور بود. با حضور شما شاهد روز‌های بهتر برای ایران خواهیم بود و با شما هیچ کس نمی‌تواند ایران را منزوی کند.


رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: نمی‌شود 2هزار حضور بین‌المللی در یک سال را نادیده گرفت. صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در محل برگزاری جشنواره حضور داشتند و از در کنار شما بودن بسیار ابراز رضایت کردند. این حجم از حضور بین‌المللی در یک سال بسیار اهمیت دارد. شما دلیل ماندن و دیده شدن و سرافراز بودن ایران بودید، هستید و خواهید بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها