محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران:

دوران دفاع مقدس کارایی دلارهای نفتی دنیای استکبار را ساقط کرد/ بازگشت به نقشه راه انقلاب، رمز پیشرفت و اعتلای کشور

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی توانست نظریه اسلام سیاسی و حکومت مبتنی بر قرآن کریم و عترت را با حضور آحاد مسلمانان و محوریت پیشوای عادل ولی فقیه و مدیر و مدبر به اثبات برساند.

دوران دفاع مقدس کارایی دلارهای نفتی دنیای استکبار را ساقط کرد/ بازگشت به نقشه راه انقلاب، رمز پیشرفت و اعتلای کشور
کد خبر: 245248
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۳:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین در پنجمین و آخرین روز از فعالیت خود میزبان خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان کشوری و استانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان قزوین در محل نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به اینکه این کنگره بزرگ و اثرگذار حرکتی ماندگار است، اظهار کرد: از تمامی کسانی که برای سازمان‌دهی این کنگره تلاش کرده‌اند تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: از آغاز انقلاب اسلامی با دو حرکت متفاوت و کاملاً متضاد روبه‌رو بودیم که حرکت نخست با مدیریت نظام سلطه و مزدوران او در منطقه و با تزریق دلارهای نفتی برای تحمیل جنگی گسترده در طول بیش از 1200 کیلومتر از خاک کشورمان بود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: تمامی صاحب‌نظران سیاسی و نظامی دنیا بر پیروزی قطعی این جنگ علیه کشورمان اتفاق‌نظر داشتند و بر فروپاشی انقلاب اسلامی در این جریان تردیدی به خود راه نمی‌دادند.

وی ادامه داد: در جبهه مقابل ما با رهبری و مدیریت امام خمینی(ره) به‌عنوان فرمانده کل قوا روبه‌رو بودیم که با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و با پیشتازی و پیشگامی ایثارگران، ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین شکل گرفت.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: در این جبهه دوران دفاع مقدس کاملاً تبیین‌کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است که آموزه‌های وحیانی انقلاب اسلامی که برگرفته شده از نظام دانایی مبتنی بر اصول و ارزش‌های دینی است را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی توانست نظریه اسلام سیاسی و حکومت مبتنی بر قرآن کریم و عترت را با حضور آحاد مسلمانان و محوریت پیشوای عادل ولی فقیه و مدیر و مدبر به اثبات برساند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس اقتدار، ظرفیت و توانایی والای انقلاب اسلامی را با وحدت امت اسلامی و پیروزی بر نظام سلطه به اثبات رساندیم و در حقیقت آن دوران آزمون بزرگ ملت ایران و پیروزی نظریه ولایت‌فقیه و مکتب اسلام برای پیشبرد آرمان‌های پیامبر اعظم بود که به شایستگی از عهده این آزمون برآمدیم.

وی با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس کارایی دلارهای نفتی دنیای استکبار را ساقط کرد و دلیل این اتفاق آن بود که دفاع مقدس ترجمه شده نظریه دین‌مداران و ارزش‌های متعالی اسلام بود.

ابوترابی‌فرد عنوان کرد: با تکیه بر ارزش‌های دینی و اعتماد ملت ایران به جوانان عالم، دانشمند و دلسوزان نظام می‌توان قدرتی دیگر را در کشورمان خلق کرد از این‌رو برای آن‌که بتوانیم در مسیر اعتلای هرچه بیشتر انقلاب قدم برداریم باید به نقشه راه انقلاب بازگردیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 3000 شهید قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری این کنگره، توجه به اندیشه ناب شهیدان است که راه را برای پیروزی‌های بزرگ ملت هموار می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها