علی کاظمی نماینده مجلس:

دولت در تنگنا قرار دارد/ قویت اعتماد مردمی موجب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌شود

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تقویت اعتماد مردمی را در بهبود وضعبت اقتصادی و معیشت مردم ضروری دانست و گفت: شاید بهبود وضعیت اقتصادی سخت باشد اما باید همگان دست در دست یکدیگر دهند تا کمی بار معیشتی و مشکل بیکاری در خانواده‌ها حل شود.

دولت در تنگنا قرار دارد/ قویت اعتماد مردمی موجب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌شود
کد خبر: 245264
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۴:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی کاظمی 24 آبان ماه در شورای برنامه‌ریزی و مدیریت استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرمایه اعتماد مردمی، سرمایه مهمی در کشور است که در این سال‌ها به دلایل مختلف کمی کمرنگ شده و باید تلاش کنیم تا تقویت شود.

وی تقویت اعتماد مردمی را در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ضروری دانست و گفت: شاید بهبود وضعیت اقتصادی سخت باشد اما باید همگان دست در دست یکدیگر دهند تا کمی بار معیشتی و مشکل بیکاری در خانواده‌ها حل شود.

نماینده مجلس با اشاره به اینکه توجه به زیرساخت از دیگر مواردی است که می‌تواند سرمایه اعتماد مردمی را افزایش دهد، افزود: اینکه مسئولان پروژه‌های را آغاز کرده و با زمان‌بندی مشخص به اتمام می‌رسانند اعتماد مردمی را تقویت می‌کند.

کاظمی با بیان اینکه باید با حداقل‌ها و نظارت دقیق پروژه‌ها را به اتمام رساند، خاطرنشان کرد: درست است در شرایط فعلی کشور کار سخت است اما در همین شرایط باید با پشتکار تلاش کرد و نظارت‌ها به روز شود.

در ادامه نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی محمد خالدی اظهار کرد: دولت در تنگنا قرار دارد و اختصاص بودجه نیازمند چانه‌زنی ویژه است که باید در این شرایط سعی کنیم تا منابع را از دست ندهیم و پروژه‌هایی که موجب رضایت مردم و حیاتی است را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان دارای 365 روستاها معادل 50 درصد از روستاهای استان است، افزود: روستای رودشت در این شهرستان مشکل آب شرب دارد که در سفری با حضور استاندار قول دادیم این مشکل را حل کنیم که نیازمند سه کیلومتر لوله است اما اکنون مدیر آب و فاضلاب شهری استان نسبت به حل این مشکل اقدامی نکرده که این به منزله نادیده گرفته شدن افدامات مطلوب نیست اما بایستی تلاش شود تا کارها صورت گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها