کد خبر: 245293
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۹:۳۲:۰۰
| |

اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا می‌دهند

پس از آنکه مقرر شد رئیس فدراسیون فوتبال با استفاده از یک ماده قانونی به کارش در این فدارسیون ادامه دهد، دبیرکل و پنج عضو بازنشسته هیات رئیسه باید مسئولیت‌شان را ترک کنند.

اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال استعفا می‌دهند
کد خبر: 245293
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال که یکی از خبرسازترین فدراسیون های ورزشی است از چند هفته پیش و به دنبال مطرح شدن بازنشسته بودن مهدی تاج مورد توجه تر از همیشه بود. با وجود تاکیدی که از سوی مراجع قانونی برای کنار رفتن بازنشسته ها صورت گرفته بود، تاج و یاران بازنشسته اش در فدراسیون فوتبال حاضر به کناره گیری نبودند.

آنها با این توجیه که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی است و شامل منع بکارگیری بازنشسته نمی شوند، قصد داشتند به کارشان ادامه دهند اما جلساتی که بین مهدی تاج با مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری برگزار شد، در نهایت منجر به ماندن تاج در ریاست فدراسیون فوتبال شد.

طبق توافق صورت گرفته هر چند مهدی تاج با استفاد از ماده 60 قانون خدمات کشوری به کار بازگشته و مشکلی برای فعالیت در فوتبال ندارد، اما اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید مسئولیت شان را ترک کنند.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، عبدالکاظم طالقانی، حیدر بهاروند، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان و علی کفاشیان اعضای هیات رئیسه این فدراسیون به دلیل بازنشسته بودن باید استعفا بدهند. قرار است این افراد در مجمع فدراسیون فوتبال استعفایشان را اعلام کنند تا جانشینان آنها مشخص شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها