سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

گاراژ نگهداری خودرو در جاده خاوران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک گاراژ نگه‌داری خودرو در خیابان خاوران خبر داد و گفت: در این حادثه چهار دستگاه اتوبوس شخصی بین شهری در آتش سوختند

گاراژ نگهداری خودرو در جاده خاوران در آتش سوخت
کد خبر: 245323
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۵ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران گفت: ساعت 7:04 صبح امروز آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در جاده خاوران، بعد از پل سیمان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: محل حادثه گاراژ حدوداً 4 هزار متری و محل نگه‌داری خودرو بود؛ تعداد زیادی از خودروها اسقاطی بوده اما چهار دستگاه اتوبوس شخصی بین شهری از انواع مختلف که نه اسقاطی و نه صفر بودند، در محل دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: بخشهای زیادی از آنها و حتی مخزن گازوئیل یکی از خودروها شعله‌ور شده و آتش به سرعت در حال سرایت به خودروهای مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، در نهایت آتش خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد و هم‌اکنون نیز نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها