کد خبر: 245525
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۱۱:۰۲:۰۰
| |

پیگیری از سوالات مردم در طرح رجیستری

چرا تبلت، ساعت هوشمند و مودم سیم‌کارت خور هشدار رجیستر نبودن می‌گیرند؟+راه اصلاح

در حالی که فعلا فقط موبایل مشمول رجیستری است، برخی تجهیزات سیم‌کارت خور نیز به علت رجیستر نبودن قطع شده‌اند. در پیگیری فارس مشخص شد در موارد معدودی تبلت، ساعت هوشمند و مودم به اشتباه مشمول شده‌‌اند که راه‌ اصلاح وجود دارد.

چرا تبلت، ساعت هوشمند و مودم سیم‌کارت خور هشدار رجیستر نبودن می‌گیرند؟+راه اصلاح
کد خبر: 245525
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۱۱:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از اجرای کامل طرح رجیستری به تدریج با درگیری تعداد بیشتری از مردم با این طرح، سوالات مختلفی برای مردم پیش می‌آید.

یکی از سوالات خریداران گوشی در رابطه با رجیستری، غیرفعال شدن برخی تجهیزات سیم کارت خور به جز گوشی تلفن همراه است.

اخیرا یکی از کاربران فارس اعلام کرده که «یک مودم USB از یک فروشگاه اینترنتی معروف خریداری کرده و پس از چند روز به علت رجیستر نبودن قطع شده است، در این شرایط فروشنده اعلام می‌کند به تامین کننده مربوط است و تامین کننده نیز پاسخ می‌دهد که طبق اعلام مودم‌ها نیاز به رجیستری ندارند و سامانه همتا نیز این رویه را تایید کرده و به دستگاهی جز موبایل خدمات نمی‌دهد. علت بروز این مشکل چیست و چه کاری باید کرد؟»

کمیته اجرای رجیستری گفته که: «تاکنون تنها گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری بوده است. در آینده نزدیک سایر تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت نیز مشمول طرح خواهند شد. اما در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شد که سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیم‌کارت خور و ... نیز به اشتباه مشمول طرح شده‌اند. علت این امر این است که شناسه این تجهیز در پایگاه‌ داده سازمان جهانی GSMA که در طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است.


افرادی که تجهیز غیر گوشی آنها مشمول طرح شده است، کافی‌ است با مرکز تماس طرح رجیستری به شماره 096366 تماس بگیرند و شناسه تجهیز را اعلام کنند تا در اسرع وقت مشکل حل شود.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها