کد خبر: 245703
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۰۸:۱۶:۰۰
| |

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

پیش فروش یک مجتمع آپارتمان با 25 شاکی

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک کلاهبردار ده میلیاردی با 25 نفر شاکی توسط ماموران کلانتری 14 خرم‌آباد خبر داد.

پیش فروش یک مجتمع آپارتمان با 25 شاکی
کد خبر: 245703
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۰۸:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اعلام شکایت افرادی مبنی بر اینکه یک نفر با ترفندهای متقلبانه یک مجتمع ده واحدی آپارتمان را به 25 نفر پیش فروش و ده میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است، بلافاصله ماموران کلانتری 14 خرم‌آباد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده یک نفر کلاهبردار حرفه‌ای را در مخفیگاهش در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به همراه شکات راهی مراجع قضائی شد.

این مقام قضایی همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع لوازم پلاستیکی خارجی قاچاق میلیاردی در پلدختر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پلدختر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 168 هزار و 530 عدد انواع لوازم پلاستیکی تزئینی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها