رجب طیب اردوغان:

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی‌ها بیشتر از محدودیت‌ها وجود دارند/ اجازه نمی‌دهیم هیچ‌کس ترکیه را به حیاط خلوت خود تبدیل کند

رجب طیب اردوغان اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند که ترکیه را به دوران یک قرن پیش بازگردانند اما آنها نمی‌توانند ترکیه را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند.

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی‌ها بیشتر از محدودیت‌ها وجود دارند/  اجازه نمی‌دهیم هیچ‌کس ترکیه را به حیاط خلوت خود تبدیل کند
کد خبر: 245772
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در مراسمی اعلام کرد: برخی تلاش می‌کنند از زمان‌ جنگ‌های چناق قلعه جنگ استقلال کودتای 2016 ترکیه را به یک قرن پیش بازگرداند اما ما جواب لازم را از طریق این ملت به‌ آنها داده‌ایم.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: یکی از تعهدهای ما در برنامه 100 روزه افتتاح باغ‌های ملی است که این باغ‌ها یکی پس از دیگری تکمیل می‌شوند. همچنین قرار است ما کانال آبی استانبول را بسازیم. برخی می‌گویند: ما نیازی به آن نداریم و آن را نسازید اما ما چه آنها بخواهند و چه نخواهند خواهیم ساخت.

رئیس جمهوری ترکیه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به فتح‌الله گولن روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه گفت: زندگی حضرت محمد (ص) مثال خوبی برای جوانان است اگر جوانان زندگی ایشان را سرلوحه خود قرار ندهند در دام گروه‌های تروریستی که در قندیل و پنسیلوانیا حضور دارند، نمی‌افتند.

اردوغان ادامه داد: جامعه‌ای که چشمان خود را بسته و توجهی به بازسازی روح و قلب انسان‌ها ندارد مورد تهدید قرار گرفته است.

او با اشاره به حاکمیت 16 ساله حزب عدالت و توسعه در ترکیه گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی‌ها بیشتر از محدودیت‌ها وجود دارند و تا زمانی که تمام ایده‌ها به صورت آزادانه بیان شود هیچ خشونت و تروری وجود نخواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها