کد خبر: 245866
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۵۳:۰۰
| |

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل:

زمان مذاکره و عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها به پایان رسیده/ مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را متوقف و پشیمان خواهد کرد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از «حق بازگشت» و «رفع اشغالگری» از سرزمین های اشغالی باید رعایت شود.

زمان مذاکره و عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها به پایان رسیده/ مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را متوقف و پشیمان خواهد کرد
کد خبر: 245866
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در خصوص حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهارداشت: تجاوز اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی دفاع و همچنین ویرانی مناطق مسکونی و ساختمان رادیو و تلویزیون الاقصی شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی تداوم محاصره غزه و محروم کردن ملت مظلوم فلسطین از داشتن حقوق اولیه را عامل استمرار تنش در غزه دانست و افزود: حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از «حق بازگشت» و «رفع اشغالگری» از سرزمین های اشغالی باید رعایت شود.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: توان و قدرت بازدارندگی موشکی و حمایت مردمی از مقاومت رمز پیروزی و پایداری ملت فلسطین در مقابل اشغالگران است. نتانیاهو به پایان خط رسیده و مقاومت فلسطین بی تردید صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهد ساخت.

دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: زمان مذاکره و عادی سازی روابط با صهیونیست های کودک کش به پایان رسیده و در مرحله جدید مقاومت فلسطین گام های مهمی برای تحقق حقوق مشروع خود و آزادی قدس بر می دارد.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین از مجامع جهانی و سازمان های بین المللی خاطرنشان کرد: این مجامع باید با محکوم کردن جنایات ضد انسانی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از حقوق اولیه ملت فلسطین حمایت کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها