حجت نظری عضو شورای شهر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

احتمالا حکم حناچی طی یک یا دو روز آینده ابلاغ می‌شود/ شورای شهر با وزارت کشور رایزنی‌هایی داشته است

عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر با وزارت کشور رایزنی‌هایی داشته است تا حکم آقای حناچی زودتر ابلاغ شود.

احتمالا حکم حناچی طی یک یا دو روز آینده ابلاغ می‌شود/ شورای شهر با وزارت کشور رایزنی‌هایی داشته است
کد خبر: 245908
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری در پاسخ به این پرسش که آیا روند صدور حکم شهرداری پیروز حناچی یک رویه و روال عادی و معمولی را طی کرده است، گفت: به هرحال ما روز سه‌شنبه انتخاب انجام دادیم و آخرین ساعات روز سه‌شنبه به وزارت کشور ارسال کردیم و حتی اگر همان صبح چهارشنبه وزارت کشور این نامه را دریافت کرده باشد و همان روز استعلام‌ها را فرستاده باشد، با توجه به آنکه آخر هفته بوده، عملا سازمان‌های مربوطه روز شنبه توانسته‌اند به این نامه پاسخ بدهند و این نامه دوباره باید به وزارت کشور ارسال شود و این نامه به ما ابلاغ شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌توان یکی دو روز آینده را فرصت داد و منتظر ماند تا وزارت کشور تصمیم‌گیری کرده و به ما اعلام نظر کند.

نظری در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون شورای شهر با وزارت کشور مکاتبه یا مکالمه‌ای درباره حکم نهایی شهردار شدن حناچی داشته است به اعتمادآنلاین چنین توضیح داد: فکر نمی‌کنم در این خصوص مکاتبه‌ای انجام گرفته باشد ولی رایزنی‌هایی انجام گرفته است تا این روند زودتر رخ بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید نگران تاخیر زمان برای صدور حکم آقای حناچی بود، گفت: به نظر من تا امروز نباید نگران بود و تا الان هنوز زمان زیادی طی نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها