کد خبر: 245923
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۶:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۷

بیرانوند نامزد بهترین بازیکن آسیا شد/ دیوان محاسبات تهدید کرد؛ بازنشسته‌های ورزش بودجه نگیرند

دیوان محاسبات به وزارت ورزش اعلام کرد: فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند و کنار نرفته‌اند، بودجه‌شان قطع خواهد شد. با توجه به اتمام مهلت فعالیت بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی از 26 آبان فعالیت رؤسای بازنشسته فدراسیون‌ها ازنظر دیوان محاسبات جرم محسوب می‌شود.

حجم ویدیو: 7.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40 دانلود ویدیو
کد خبر: 245923
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۶:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند نامزد بهترین بازیکن آسیا شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 نامزد نهایی مرد سال آسیا 2018 را معرفی کرد که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران جزو این نامزدها شد.

عبدالکریم حسن، مدافع السد و عضو تیم ملی قطر و سوزوکی، مهاجم کاشیما آنتلرز ژاپن دو رقیب بیرانوند در کسب این جایزه هستند.

بعد از علی کریمی که توانست بهترین بازیکن سال آسیا شود هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته است این جایزه را کسب کند. حالا باید منتظر ماند و دید بیرانوند می‌تواند جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند یا نه.

کی روش به مردم پیام داد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از حواشی به وجود آمده و قهر بازیکنان تیم ملی با بستن پیج های اینستاگرامی خود؛ پیامی در صفحه خود منتشر کرد. او نوشت: «ما برای آن‌ها بازی می‌کنیم؛ مردم...

پس از یک عملکرد خوب دیگر و پیروزی برابر ترینیدادوتوباگو، که ما به تمام طرفداران وفادار تیم مالی تقدیم می‌کنیم.

ما همچنان مثل قبل، با تعهد و تمرکز قوی مبارزه می‌کنیم برای کسانی که همیشه با ما هستند و هرگز ما را تنها نمی‌گذارد."KHEYLI MAMNOO "!

می دانیم که چه چیزی داریم اما ما همچنین می‌دانیم که چه چیزی هستیم و برای رسیدن به چه چیزی تلاش می‌کنیم. هیچ‌چیز و هیچ‌کس نمی‌تواند اتحاد و روح تیم ما را شکست دهد.

بدون توجه به مشکلات، ما همچنان برای رسیدن به رویایمان که به چالش کشیدن جام طلای آسیا است به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

به‌عنوان یک تیم اول در رتبه‌بندی فیفا، تقریباً برای 5 سال، با 88 بازی بین‌المللی افتخار می‌کنیم که بهتر از همیشه شویم و پیراهن تیم ملی را در جایگاه بالاتر و یک جای بهتر قرار دهیم.

مسابقات بعدی آماده‌سازی: ونزوئلا!

همه برای تیم ملی!»

دیوان محاسبات تهدید کرد؛ بازنشسته‌های ورزش بودجه نگیرند

دیوان محاسبات به وزارت ورزش اعلام کرد: فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند و کنار نرفته‌اند، بودجه‌شان قطع خواهد شد.

با توجه به اتمام مهلت فعالیت بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی از 26 آبان فعالیت رؤسای بازنشسته فدراسیون‌ها ازنظر دیوان محاسبات جرم محسوب می‌شود.

بر این اساس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تا تعیین تکلیف رؤسای بازنشسته نمی‌توانند به آن‌ها بودجه دهند. تاکنون تکلیف فدراسیون‌های والیبال، کاراته و ورزش‌های رزمی مشخص نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها