کد خبر: 246011
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

معاون استاندار البرز:

واسطه‌ها با استارت‌آپ‌ها حذف می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارت آپ ها می‌توانند با از بین بردن واسطه از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند.

واسطه‌ها با استارت‌آپ‌ها حذف می‌شوند
کد خبر: 246011
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عبادالله کامکار در رویداد استارت‌آپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارت‌آپ کرج، گفت: البرز، استان صنعتی است که به عنوان قطب صنعتی و علم و فن آوری معرفی شده است. واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز فعالیت می‌کنند و بر همین اساس نیز دستاوردهای استارت‌آپ در البرز بسیار زیاد است و پتانسیل استان رو به افزایش است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد ارتباط بیرونی در برخی از حوزه‌ها از جمله کشاورزی می‌تواند بهرهوری را گسترش دهد، تصریح کرد: بازاریابی محصولات استان البرز در حال حاضر نیازمند کار در حوزه استارتاپ و خلاقیت و نوآوری است. بنابراین وجود این استارت‌آپ‌ها که رابطه منطقی بین تولید کننده و مصرف کننده باشند لازم است و ما هم از این توان و ظرفیت های استارتآپی حمایت می‌کنیم.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه حمایت لازم از رویدادهای نوآورانه در استان البرز انجام می‌شود، عنوان کرد: استان البرز در حوزه صنعت به این موضوع نیاز دارد و باید در حوزه صنعت رویدادهای استارت‌آپی تقویت شود. باید در صادرات تغییرات در حوزه تکنولوژی بیوتکنولوژی و دانش بنیان فعالیت کنیم و در استان البرز هم این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد تا از این دشمنی ها در حوزه تحریم عبور کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها