تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان اعلام شد.

تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد
کد خبر: 246018
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری بخش نهایی این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد. در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم 1524 نفر در قالب 620 اجرای گروهی و انفرادی از 27 استان و 96 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات ارزیابی این مرحله پس از مشاهده و بررسی آثار، در مجموع 315 اجرا و 1011 نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.

اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای 8، 9، 15 و 16 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم 5) نیز روز پنجشنبه 22 آذر 1397 در تالار وحدت تهران با حضور شرکت کنندگان، علاقه مندان موسیقی ایرانی، هنرمندان و تعدادی از مدیران فرهنگی برگزار می شود.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال، توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها