پیش‌بینی ستاره پیشین کره از فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی پیش‌بینی کرد که این تیم در فینال جام ملت‌های آسیا با ژاپن یا استرالیا دیدار کند.

پیش‌بینی ستاره پیشین کره از فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا
کد خبر: 246032
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی نزدیک به 60 سال است که نتوانسته قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. آن‌ها که نایب قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها هستند، امیدوارند که در این دوره طلسم خود را بشکنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

یئوم کی هیون، هافبک با سابقه کره جنوبی که در دو دوره جام ملت‌های در سال‌های 2007 و 2011 حاضر بوده است، درباره شانس موفقیت تیم‌ ‌ملی کشورش، گفت‌: من فکر می‌کنم در این دوره کره جنوبی شرایط خیلی خوبی دارد. ما در جام جهانی نشان دادیم که چه تیم خوبی هستیم. شکست دادن آلمان اوج کار تیم ما بود. من فکر می‌کنم در این دوره به فینال برسیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. من از ژاپن و استرالیا به عنوان رقیبان جدی خودمان در راه قهرمانی نام می‌برم که تیم‌های قدر و مستحکمی هستند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی توانایی کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را دارد؟ گفت‌: من فکرمی کنم اگر کره جنوبی به قهرمانی برسد، سون هیونگ مین می‌تواند عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد. او بازیکن خوب و مستحکمی در تیم ما است و من امیدوار به درخشش سون و سایر هم تیمی‌هایم در جام ملت‌های آسیا هستم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها